loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 18 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Big-Action-Mega-Fight

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Big Action Mega Fight یک بازی به سبک کلاسیک برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی شما باید با انتخاب شخصیت های خنده دار ، گروه های جنایتکار و خلافکار را پیدا کرده و با نابود کردن آن ها شهر را از ویرانی نجات دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های سه بعدی ، وجود ۳۵ مرحله در بازی ، رقابت با دوستان و اشتراک گذاری امتیازات در فیسبوک اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای لغو دانلود اتوماتیک

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 22 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Lifeblood Live Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

با نصب Lifeblood Live Wallpaper بر روی گوشی خود سلول های قرمز را به صورت شناور در صفحه نمایش مشاهده نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . رنگ ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نموده و آن ها را در صفحه نمایش قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این تصویر زمینه ها همگی به صورت سه بعدی عرضه شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی گلکسی نوت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد وال پیپر

اندروید کده بازدید : 23 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

UnderWorld-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازگاری کامل با تبلت ها

گرافیک بسیار خوب بازی

استفاده از سلاح های

 


اندروید کده بازدید : 26 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Spy-vs-Spy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Spy vs Spy  با میلیون ها دانلود به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . در این بازی شما در نقش یک جاسوس کوچک قرار داشته که بایستی ماموریت های خود را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت گروهی و از طریق وای فای انجام داده و سپس  با دوستان خود رقابت کنید .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی با وای فای

وجود ۴۸ مرحله هیجانی

جلوه های صوتی بی نظیر

اندروید کده بازدید : 19 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

AMI-Player-Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

AMI Player Pro یک برنامه پیشرفته پخش انواع رسانه‌های صوتی و تصویری برای اندروید است. این اولین پخش کننده تصویری است که امکان اجرای پردازش‌های صوتی مختلف را بر روی فیلم می‌دهد که دارای ۱۹ افکت برای صدا، ۹ افکت برای گفتار و ۱۳ افکت reverb می‌باشد.

ویژگی‌ها:

شناسایی خودکار فایل‌های صوتی و تصویری بر روی دستگاه

تعداد نامحدود لیست پخش

افزایش قدرت صدا تا حداکثر ۵dB

نمایش تاریخ و میزان باتری باقی‌مانده

قابلیت پخش ۱۰۸۰p به صورت سخت‌افزاری

 

اندروید کده بازدید : 16 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Dead-Defence

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

تنها کسی که می تواند بشریت را نجات دهد شما هستید ! Dead Defence نام یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی شما بایستی در ابتدا تاسیسات دفاعی متعددی را ایجاد کرده و سپس با استفاده از سلاح های مرگبار دشمنان خود را نابود کنید . چند ماه پیش ویروسی پخش شد که سر تا سر جهان را آلوده نمود . اکنون وقت آن رسیده است تا این ویروس را از بین برده و جلوی مرگ و میر را بگیرید . در حال حاضر تعداد محدودی از مردم زنده مانده اند که هرچه سریع تر باید آن ها را نجات دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک بسیار عالی

وجود سلاح های گسترده

توسعه برج های دفاعی

حفاظت از بشریت

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماموریت های جدید

اضافه شدن دستاوردهای جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اندروید کده بازدید : 29 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Dead-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید به نام Dead Effect را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . هیچ چیزی سامان ندارد ! همه انسان ها در یک خواب زمستانی فرو رفته اند . چه اتفاقی افتاده است ؟ در این بازی شما عضو واحد ۱۳ هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و برای زنده ماندن با دشمنان خود مبارزه کنید . زامبی ها را نابود کرده و امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری کنید . آیا می توانید دشمنان را به چالش کشانده و آن ها را به صورت دسته جمعی نابود کنید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، گیم پلی جذاب ، وجود گرافیک بسیار عالی ، در دسترس بودن سلاح های ویرانگر و رقابت با دوستان اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 17 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

DEAD TARGET

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سال ۲۰۴۰ فرا رسیده و جنگ جهانی سوم آغاز شده است ! این جنگ های پیاپی برای تغییر مرز کشور ها و سلطه کشورهای غربی رخ داده است . در این جنگ از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سلاح ها استفاده شده به طوری که پس از اتمام جنگ چیزی در دنیا باقی نخواهد ماند . تمامی این ها در بازی DEAD TARGET وجود دارند . زامبی ها تمامی کشورها را آلوده کرده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که به جنگ با زامبی ها رفته و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و اچ دی بازی

کاوش در مکان های متعدد

وجود دستاوردهای متعدد

تعامل با محیط زیست

 

اندروید کده بازدید : 22 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

 Call-of-Dead-Duty-Trigger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Call of Dead: Duty Trigger شما آخرین نفری هستید که شاهد مرگ شهرستان و انسان ها بوده اید . امید بشریت از بین رفته است . اما هنوز شما زنده هستید ! این بازی یک بازی شخص اول بوده که در آن وظیفه دارید از شهر دفاع کنید و موجودات فضایی را از بین ببرید . مبارزات حماسی خود را آغاز نموده و با گلوله های خود دشمنان را از پای درآورید . لازم به ذکر است که سبک این بازی فوق العاده شبیه به بازی ندای وظیفه بوده که مطمئنا مجذوب گرافیک آن خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، گرافیک فوق العاده عالی ، وجود محیط های سه بعدی ، دفاع از شهر و نابودی بیگانگان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

تنظیم سطح دشواری

بهبود عملکرد بازی

تعداد صفحات : 25

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 11,777
  • بازدید کلی : 133,137
  • کدهای اختصاصی