loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 88 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.

 

اموزش نصب دیتا بازی ها

دیتا بازی ها را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید.

 

با برخورد با هر مشکل سریعا یا نطر دهید یا به ما ایمیل کنید

اندروید کده بازدید : 71 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

Galaxy-at-war

Galaxy at War Online  نام یک بازی آنلاین و استراتژیک برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد . تمام تلاش خود را به کار گرفته و هنگام مبارزه با مهاجمان سیاره های جدید را کشف نمایید . پایگاه های نظامی متعددی را ساخته و کشتی های جنگی عظیمی را تولید نمایید . به ناوگان خود دستور حمله دهید . جهان را تسخیر نموده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . این بازی را می توان جزو یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی برای سیستم عامل اندروید دانست . در این حماسه شرکت کرده و مراحل را آغاز کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن مراحل جدید به بازی

رفع برخیا شکالات جزئی

بهینه سازی بازی

اندروید کده بازدید : 22 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

OMG-TD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های دفاعی علاقه مند هستید ما OMG: TD را به شما پیشنهاد می کنیم . در این بازی شما بایستی با نیروی سحر و جادو هیولاهای دشمن را نابود کرده و انتقام خود را از آنان بگیرید . از قدرت های یو پی اس موجود در بازی استفاده نموده و مراحل را به اتمام برسانید . بیش از ۵۰ هیولا در این بازی وجود دارد که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کارتونی عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن پاداش های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 19 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Clash-Of-Clans

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

اضافه شدن مراحل بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 33 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

بازی contact killet یک بازی فوق العاده زیباست که شما در آن نقش یک تک تیرانداز را بازی میکنید و ۲۰ اسلحه مختلف در اختیار دارید که در هر مرحله ماموریتی به شما داده میشود و شما باید یک نفر را پیدا کرده و او را ترور کنید. بازی شامل ۱۷ مرحله داستانی مختلف می باشد. برای اجرای بازی نیاز به اندروید ۲٫۱ و بالاتر دارید. بازی بر روی اکثر گوشی ها به راحتی اجرا میشود. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تنها مشکل آن حجم بالای بازی میباشد برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 29 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جزیره متروکه Ittle Dew v1.1.1 همراه دیتا

در بازی Ittle Dew شما در نقش زنی زیبا و شجاع با نام ایتل می باشید. در یک حادثه هوایی ایتل به جزیره ای دور افتاده و عجیب سقوط می کند. اکنون او در این جزیره عجیب تنها مانده است و خطرات بسیاری در انتظار او می باشند. به مناطق مختلف این جزیره سفر کرده و با پیدا کردن ابزار و وسایل مختلف یا بگیرید که چگونه در این مکان دور افتاده زندگی کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


اندروید کده بازدید : 39 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

worms نامی آشنا در بین بازی های کامپیوتری است ، این بازی تا به حال برای سیستم عامل های مختلف ارائه شده است و طرفداران بسیاری دارد. شما در این بازی هدایت گروهی از کرم ها را بر عهده دارید که به مبارزه با کرم های دیگر می پردازید و در این راه  انواع سلاح ها ، موشک ها و . . . را در اختیار دارید. هممچنین امکان بازی چند نفره نیز فراهم شده. هم اکنون آخرین ورژن این بازی زیبا برای گوشی آندروید شما آماده دانلود است.


اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

بازی medieval castel defense دارای محیطی بسیار ساده در عین حال جذاب است و هدف شما در این بازی دفاع از قلعه خود به وسیله تجهیزاتی است که در اختیار دارید.

و این تجهیزات در هر مرحله بازی به نوعی پیشرفته تر هم خواهد شد…از ویژگی های دیگر این بازی این است که  شما را مجبور به فکر کردن می کند . این بازی هم اکنون در آندروید مارکت توانسته هر ۵ ستاره را از کاربران آندروید دار بگیرد! واز بازی های پر طرفدار این نرم افزار است.

پس همین الان اون رو در ادامه مطلب و به صورت رایگان دانلود کنید.


اندروید کده بازدید : 71 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژی اتحاد جماهیر شوروی Strategy & Tactics:USSR vs USA v1.0.3 همراه دیتا

Strategy & Tactics یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است. ژنرال پس از وقوع جنگ های اخیر از بین رفته است، اکنون جنگ های هسته ای بسیار شدید تر از قبل شده است و جهان در حال نابودی است. حال ارتش جماهیر شوروی وارد جنگ با امریکا شده است. یکی از دو گروه مختلف را انتخاب کرده و به جنگ با دشمن بروید.

ویژگی های بازی:

- وجود ۲ ارتش مختلف (۱۷ ماموریت)

- وجود ۵ نقشه مختلف و منحصر به فرد

- قابلیت بازی به صورت چند نفره

- توسعه اقتصادی و حقه های نظامی

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژی Skylanders Battlegrounds v1.3.0 همراه دیتا

Skylanders Battlegrounds یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب ساخت شرکت Activision می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است. در این بازی باید با سلاح ها و آیتم هایی که در اختیار دارید در نبرد با KAOS و نیروهای شیطانی پیروز شوید. ارتش خود را تشکیل دهید و وارد میدان جنگ شوید. در طول بازی با دشمنان مختلفی روبرو خواهید شد که هر کدام از آنها توانایی های خاص خود را دارند.

برخی از ویژگی های بازی:

- بازکردن توانایی های مربوط به هریک از Skylanders

- برنامه ریزی و شرکت در جنگ های مختلف در سراسر دنیا

- وجود کدها و آیتم های مخفی برای نابودی دشمنان بیشتر

- گرافیک بالا و موسیقی متن فوق العاده زیبا

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پارک Theme Park v4.4.92 همراه دیتا

در بازی Theme Park یک جهان غنی از جاذبه های گردشگری مختلف بسازید و اسباب بازی ها، پارک های آبی و مغازه های مختلفی در آن قرار دهید تا درآمد بیشتری داشته باشید. در این بازی باید تا می توانید وسایل تفریحی مختلف و جذاب بسازید تا پول بیشتری از آن ها بدست آورید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید مغازه ها و وسایل تفریحی بیشتری را باز کنید و در شهر خود قرار دهید! اگر طرفدار بازی های استراتژی با گرافیک خیره کننده و محیط رنگی می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 11,839
  • بازدید کلی : 133,199
  • کدهای اختصاصی