loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 171 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

اگر شما هم از نرم افزارهای پیش فرض گوشی راضی نیستید و تعدادی از آنها به کار شما نمی ایند تنها راه حذف آنها از گوشی شماست این نرم فزار به راحتی این کار را انجام میدهد همچنین قابلیت حذف نرم افزارهای خود گوشی نیز وجود دارد. از قابلیت های جدید نرم افزار میتوان به قابلیت بک آپ گیری از آنها و همچنین قابلیت غیرفعال کردن نرم افزارها بدون پاک کردن آنها اشاره کرد.


اندروید کده بازدید : 27 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

اگر شما هم با محدودیت تنظیمات نور گوشی خود مشکل دارید و در تاریکی شب  کمترین مقدار نور صفحه باز هم چشم شما را اذیت میکند این نرم افزار تمام مشکل شما را حل خواهد کرد. با نصب این نرم افزار شما میتوانید نور صفحه را از ۰ تا ۱۰۰ تغییر دهید و همچنین قابلیت قرار دادن یک ویجت در صفحه اول برای تغییر سریع نور نیز در اختیار شما قرار دارد.


اندروید کده بازدید : 31 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

اگر دوست دارید بدانید که دوستان شما از چه نرم افزارهایی در گوشی اندرویدی خود استفاده میکنند کافی است  شما AppFriends را نصب کنید و نرم افزار های نصب شده در گوشی خود را با دوستتان و هزارن نفر در دنیا به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت دانلود نرم افزار هایی که مشاهده می کنید نیز وجود دارد.


اندروید کده بازدید : 43 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

مطمئنا اطلاع داشتن وضعیت قسمت های مختلف گوشی مانند رم ، مموری کارت ، حافظه داخلی گوشی ، باتری و . . . در سیستم عامل هوشمندی چون آندروید حائز اهمیت است . system info widget  نام ویجتی کم حجم است که وضعیت تمامی قسمت های گوشی را بر روی صفحه اصلی گوشی شما به نمایش می گذارد و همچنین امکان دسترسی سریع به قسمت ها ی مختلف گوشی را فراهم می آورد.


اندروید کده بازدید : 28 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 

شاید شما هم خیلی از کارهاتون رو فراموش می کنید و یا موقع بیدار شدن از خواب مشکل داشته باشید و به کارهای روزانه خودتون به خوبی نمیتوانید برسید…

یکی از نرم افزار هایی که احتمالا هر کسی با آن سر و کار دارد و همیشه برای همه لازم است و وجود آن در گوشی ضروریه زنگ ساعت یا همون Alarm Clock هست که معمولا در هنگام خرید گوشی اندروید روی اون پیدا نمیشه و باید یکی از انواع اون رو در گوشی نصب کنید.

در این پست نرم افزار کاربردی و یک زنگ ساعت کامل و بدون نقص رو قرار دادیم که از نظر تنوع برنامه ریزی و کوک کردن به شیوه های مختلف در نوع خودش کم نظیر است.

برای دیدن عکس و دانلود این برنامه سودمند به ادامه مطلب مراجعه کنید


اندروید کده بازدید : 36 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

نوار Notification  در سیستم عاما آندروید یکی از قابلیت هلی بسیار مفید به حساب می آید، این نوار شما را از آخرین وقایع و رویدادهای گوشیتان آگاه می سازد. احتمالا شما هم با خود گفته اید که کاش می شد میانبری از برنامه های مورد علاقه خود را در این نوار قرار داد ، اکنون با استفاده از برنامه کم حجم  Bar Shortcut این امر محقق شده است. شما با این برنامه می توانید شورتکات هایی از برنامه ها ، کانتکت ها ، بوکمارک ها و . . .  را برای دسترسی آسان تر و سریعتر به آنها در Notification Bar گوشی خود قرار دهید.


اندروید کده بازدید : 37 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)
1

 

اگر حال و حوصله وصل کردن کابل Usb رو به گوشیتون برای انتقال اطلاعات ندارید،با نرم افزار Wifi Explorer به راحتی میتوانید از طریق مودم وایرلستون یا روتر موبایل خود را به کامپیوتر وصل کنید و به انتقال فایل با سرعتی راضی کننده بپردازید…

برای دانلود این برنامه و برخی ویژگی های کلیدی . همچنین آموزش آن به ادامه مطلب بروید…


اندروید کده بازدید : 31 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

unnamed

نرم افزار میتوانید تمام پیامک های شما را با فرمت txt ذخیره کند همچنین شما میتوانید با محدود شردن پیام ها فقط پیام مخاطب های خاص یا فقط پیام های ورودی یا خروجی را ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری smsهای شما با فرمت csv را نیز دارد.


اندروید کده بازدید : 26 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود برنامه مدیریت رام RAM Manager Pro v5.3.3

با برنامه RAM Manager Pro حافظه رم دستگاه اندرویدی خود را افزایش داده و بهینه سازی کنید. با استفاده از این برنامه می توانید رم گوشی خود را مدیریت کرده و فضای آن را خالی و سرعت گوشی را افزایش دهید. این برنامه با برقرای تعادل بین برنامه های در حال اجرا، باعث افزایش فضای آزاد رم گوشی شما خواهد شد. همچنین این برنامه برای کسانی که گوشی های با رم پایین دارند بسیار مناسب و مفید می باشد. البته توجه داشته باشید برنامه نیازمند به روت می باشد.

ویژگی های نسخه کامل برنامه:

بدون تبلیغات

دارای همه ویژگی ها (ویجت ها و …)

پشتیبانی سریع

به روزرسانی مکرر

ویژگی های عمومی برنامه:

Balance – با استفاده از این ویژگی می توانید به بهترین نحو رم خود را بهینه سازی کنید

More free memory – این ویژگی باعث افزایش فضای آزاد رم گوشی شما خواهد شد

More multitasking – این ویژگی برای اجرای بازی های حجیم به کار می رود

Default – این ویژگی تنظیمات به صورت پیش فرض می باشند

پشتیبانی از چندین زبان بین المللی

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 11,785
  • بازدید کلی : 133,145
  • کدهای اختصاصی