loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

1

 

Opera browser یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین مرورگر ها در بین گوشی های تلفن همراه به شمار می آید. این مرورگر دارای سرعتی فوق العاده است و دارای  پشتیبانی از مولتی تاچ ، پشتیبانی از فلش  و  دانلود منیجر است. قابلیت speed dial این برنامه امکان دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه شما را فراهم می کند. این برنامه با داشتن منو بندی زیبا و کاربر پسند تجربه ای عالی از وبگردی را برای شما مهیا می کند. همچنین این نسخه از زبان فارسی به طور کامل پشتیبانی می کند. برای دیدن تصاویر برنامه و دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 31 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

اگر دوست دارید بدانید که دوستان شما از چه نرم افزارهایی در گوشی اندرویدی خود استفاده میکنند کافی است  شما AppFriends را نصب کنید و نرم افزار های نصب شده در گوشی خود را با دوستتان و هزارن نفر در دنیا به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت دانلود نرم افزار هایی که مشاهده می کنید نیز وجود دارد.


اندروید کده بازدید : 25 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

نرم افزار  droidcam  یک نرم افزار بسیار کاربردی است که به راحتی گوشی شما را تبدیل به یک وبکم با کیفیت میکند، شما میتوانید از دوربین جلو یا پشت گوشی برای وبکم استفاده کنید و شما میتوانید گوشی را از طریق وایرلس ، بلوتوث  یا  کابل usb به کامپیوتر متصل کنید همچنین قابلیت تنظیم کیفیت تصویر یا استفاده از فلش برای محیط های کم نور و همچمنین استفاده  همزمان از گوشی به عنوان میکروفون نیز وجود دارد .این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی  مسنجرهای   Skype Yahoo MSN Live Flash VLC را دارد برای استفاده از این نرم افزار دو فایل برای دانلود قرار داده شده که یکی بر روی کامپیوتر و دیگری بر روی گوشی شما نصب میشود.

 


اندروید کده بازدید : 24 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ناسا NASA App v1.43

شما با نرم افزار ناسا می توانید جدید ترین عکس ها و ویدئو های پروژه های ناسا را مشاهده کنید و از توییت ها با خبر شوید و با ناسا ارتباط بر قرار کنید! از بهترین امکانات برنامه دیدن ماموریت های ناسا و خواندن اخرین اطلاعات ان می باشد. دیتابیس عکس های ناسا بیش از ۱۱ هزار عکس دارد. شما می توانید لحظه شماری های پرتاب ماهواره ها و موشک ها را ببینید. همچنین می توانید از شبکه آنلاین ناسا و به طور زنده آخرین وقایع را ببینید و نقشه ها و عکس های ماهواره ای مراکز ناسا را مشاهده کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید!


اندروید کده بازدید : 30 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود برنامه مسنجر یاهو Yahoo! Messenger v1.8.4 همراه پلاگین

به همراه پلاگین

نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای اندروید منتشر شده است، تمامی امکانات موجود در یاهو مسنجر در این برنامه قرار گرفته که از جمله آنها میتوان به مشاهده پیام ها به صورت آفلاین، وجود تمامی شکلک های یاهو، ارتباط صوتی وتصویری، امکان چک کردن ایمیل، بازی های مخصوص یاهو و … اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!


اندروید کده بازدید : 41 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
wgefas

یکی از مزیت های گوشی های اندروید وجود نرم افزار android market می باشد که به وسیله آن میتوانید نرم افزار های مورد نیاز خودتان را به راحنی دانلود کنید که البته استفاده از این نرم افزار برای ایران امکان  پذیر نمیباشد، راه های زیادی برای عبور از تحریم اندروید مارکت وجود دارد ولی هر کدام مشکلاتی دارند. برخی از شرکت ها برای مقابله با این مشکل نرم افزار های مشابه اندروید مارکت ارایه داده اند یکی از این نرم افزار ها ۱Mobile Market میباشد که دارای تعداد بسیار زیادی نرم افزار و بازی است که میتوانید تمامی آنها را به صورت رایگان و مستقیم دریافت کنید. برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مسنجر رایگان mypeople Messenger v4.6.1

با برنامه mypeople Messenger به صورت کاملا رایگان پیامک بزنید، تماس صوتی برقرار کنید و یا با دوستان خود تماس تصویری داشته باشید. توجه داشته باشید علاوه بر رایگان بودن به صورت نامحدود نیز می باشد و به راحتی می توانید همیشه و در همه جا از آن استفاده کنید. همچنین امکان برقراری تماس ویدئویی HD با استفاده از وای فای وجود دارد. این مسنجر تاکنون ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است!

ویژگی های کلیدی:

بیش از ۴۵۰ شکل بسیار زیبا

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا

اشتراک گذاری فیلم ها و عکس ها با حجم بالا

امکان سفارشی سازی برنامه با تم های متنوع و زیبا

پشتیبانی از زبان های بین المللی از جمله فارسی (طبق نوشته گوگل پلی)

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 22 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان ooVoo Video Call, Text & Voice v2.0.5

برنامه ooVoo کار شما را برای تماس صوتی، تصویری و همچنین پیام متنی راحت تر می کند و باعث می گردد تا با دوستان خود به صورت رایگان در ارتباط باشید. این برنامه یکی از با کیفیت ترین برنامه ها برای تماس تصویری است. بیش از ۸۰ میلیون نفر از این برنامه استفاده می کنند. همچنین این برنامه با wifi ، ۳G و ۴G سازگاری داشته و کار می کند.

ویژگی های کلیدی:

امکان قراردادن پیام ویدئویی در پروفایل خود

دارای فاب ۵ برای قراردادن بهترین دوستان خود

دارای فیلترهای خلاق در تماس تصویری

امکان مرور تاریخچه پیام ها و تماس ها

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 29 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مرورگر محبوب UC Browser for Android v9.4.0

مرورگر UC Browser برای شما تجربه گشت و گذار سریع در وب را به ارمغان می آورد. این مرورگر کاملا رایگان می باشد. همچنین این مرورگر امکان تنظیم اتصال به اینترنت و موارد دیگر را در اختیارتان قرار می دهد. این مرورگر برای کاهش مصرف اینترنت شما و همچنین سرعت بارگذاری بیشتر مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. این مرورگر از اندروید ۴٫۳ نیز پشتیبانی می گردد.

ویژگی های کلیدی:

قابلیت بارگذاری خودکار ادامه صفحات وب

قابلیت بارگذاری صفحات وب با سرعت دوبرابر

افزایش سرعت دانلود

امکان دانلود عکس از شبکه های اجتماعی و …

ذخیره آدرس صفحات

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 11,762
  • بازدید کلی : 133,122
  • کدهای اختصاصی