loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 75 جمعه 19 دی 1393 نظرات (2)
Death-Moto-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

موتور سواری مرگبار را در گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید ! در بازی Death Moto 2 شما با انتخاب موتور وارد یک دنیای عجیب و غریب می شوید ، دنیایی پر از زامبی و اژدها ! در برابر حملات زامبی ها از خودتان مقاومت نشان داده و از دست آنان فرار کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و گیم پلی بسیار عالی آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن موتورهای جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

تغییر قیمت موتورها

 

اندروید کده بازدید : 22 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Sonic-Dash

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سریع‌ترین خارپشت دنیا تا چه حد می‌تواند بدود؟ در بازی Sonic Dash در میان محیط‌های خیره کننده سه بعدی بدوید، بپرید و بچرخید و امتیاز بگیرید. این بازی به سبک دونده بی پایان است که در آن باید با سرعت زیاد از موانع عبور کنید. با استفاده از شتاب سونیک می‌توانید با سرعت‌های دیوانه‌وار حرکت کنید و هرچیزی را در مسیر خود نابود کنید. گرافیک خیره کننده دنیای زیبا و پرجزئیات سونیک را بر روی گوشی و تبلت تجربه کنید. با استفاده از جدول امتیازات می‌توانید با دوستانتان به رکوردزنی بپردازید.

اندروید کده بازدید : 31 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

Foosball 3D 1.0.0  یک بازی فوتبال دستی جالب برای اندروید است که در آن قابلیت بازی دو نفره نیز گنجانده شده و اگر گوشی شما  قابلیت مولتی تاچ داشته باشد هر بازیکن می تواند با دو انگشت تیم خود را هدایت کند. در کل بازی بسیار ساده اما جذاب میباشد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


اندروید کده بازدید : 34 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی بازی مسابقه ستاره های کارتون FORMULA CARTOON ALL-STARS v1.8 همراه دیتا

به مسابقه ستاره ها خوش آمدید! شما به یک مسابقه بزرگ دعوت شده اید که تمامی شخصیت های آن قهرمانان معروف شبکه کارتون می باشند! شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و وارد مسابقه شوید و از گرافیک بالا و محیط ۳ بعدی بازی لذت ببرید. برخی از شخصیت های موجود عبارت اند از: بن ۱۰، جیک، گوئن، داروین، کوین، فین، مردخای و ۱۶ شخصیت دیگر که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. وسیله نقلیه خود را با بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف شخصی سازی کرده و یک وسیله سرعتی و متفاوت بسازید. در بیش از ۷۵ مسابقه شرکت کرده و با شکست دادن رقیبان جایگاه اول را بدست آورید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

اندروید کده بازدید : 32 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی تک تیرانداز Sniper Shooter v2.1

هدف بگیرید و شلیک کنید! در این بازی شما در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای در هر مرحله باید افراد خاصی را به قتل برسانید. محیط ۳ بعدی، گیم پلی ساده و روان و هدف های چندگانه از ویژگی های بازی می باشد. بازی دارای ۱۲ مرحله زیبا و چالش برانگیز می باشد. دقت کنید و دشمن را با یک تیر به قتل برسانید تا امتیاز بیشتری کسب کنید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 40 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی نفرت انگیز Despicable Me v1.4.0m همراه دیتا + پول بی نهایت

نصب کاملا آفلاین (۱۰۰ درصد تست شده)

Despicable Me یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که ساخته شرکت خوش نام گیم لافت می باشد. دو جانور زرد عجیب با نام های چاپلوس و وراج قصد دارند با یکدیگر به رقابت بپردازند و به رئیس خود ثابت کنند که در کار خود برترین هستند. باید یکی از این شخصیت های بامزه و دوست داشتنی را انتخاب کرده و خود را برای انجام کارهای سخت آماده کنید، کارهایی که با انجام آن ها رئیس خود را حیرت زده کنید! در طول بازی این شخصیت ها کارهای نفرت انگیز و غیر قابل تصوری انجام خواهند داد. به عبارت دیگر حرکات و رفتار آن ها غیر قابل پیش بینی می باشد. در طول بازی می توانید با جمع آوری موز و سکه برای قهرمان خود آیتم های جدید بخرید و او را مجهز نمایید. پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید.

 

اندروید کده بازدید : 32 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز بیس بال PowerPros 2013 WBC v1.0.0 همراه دیتا

PowerPros 2013 یکی دیگر از بازی های کلاسیک بیس بال می باشد که تمامی مسابقات آن به صورت جهانی می باشد. این بازی ۳ بعدی ساخت کمپانی ژاپنی خوش نام KONAMI می باشد. بازی دارای بیش از ۴۰۰ نفر از بهترین بازیکنان دنیا و بیش از ۱۶ تیم مختلف می باشد. می توانید در دو حالت قهرمانی و کلاسیک با حریفان به بازی بپردازید و آن ها را شکست دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 36 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)
دانلود بازی پرش سونیک Sonic Jump v1.5

آیا شما هم از طرفداران بازی های سونیک هستید؟ پس به هیچ وجه بازی Sonic Jump را از دست ندهید. در این بازی زیبا شما باید به صورت عمودی به بازی بپردازید و با دشمنان خود که Eggman یکی از مهمترین آن ها می باشد مبارزه نمایید. در هر مرحله از بازی باید تا می توانید به بالا صعود نمایید، اما مراقب دشمنان خود و موانع مختلف باشید تا به آن ها برخورد نکنید. بازی دارای ۴۸ مرحله زیبا و جذاب می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 23 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مادر بزرگ گانگستر ۲ : جنون Gangster Granny 2: Madness v1.0 همراه دیتا

نسخه پول بی نهایت اضافه شد

نصب کاملا آفلاین (۱۰۰ درصد تست شده)

ایا مادر بزرگ گانگستر را به یاد دارید؟ اکنون نسخه دوم این بازی با نام جنون منتشر شده است. در این بازی شما در نقش مادر بزرگ عصبانی می باشید، به راه خود ادامه دهید و سربازان مسلح را یکی پس از دیگری به قتل برسانید. در این بازی سوم شخص تمامی مهارت های تیراندازی خود را به کار بگیرید و دشمنان را نابود کنید! دشمنان بیشتری بکشید و با پول بدست آمده برای خود و اسلحه و تجهیزات جدید بخرید! پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی زیبا و اکشن را از دست ندهید.

 

اندروید کده بازدید : 596 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی شلیک مرگبار The Deadshot v1.0.0 همراه دیتا

اتفاق وحشتناکی در یک آزمایشگاه رخ داده است! یکی از دانشمندان در حال کار بر روی ویروس های اصلاح شده ژنتیکی بوده است. او این آزمایشات را بر روی انسان ها انجام داده که نتایج فاجعه بازی در بر داشته است. ویروس زامبی به سرعت در حال گسترش میان مردم شهر است. این ویروس از افراد بی خانمان شروع شده و در حال پیشرفت است. شما آخرین امید هستید، در سلاح خود را آماده کرده و زامبی ها را نابود کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود!

برخی از ویژگی های بازی:

- گیم پلی واقع گرایانه و جذاب

- معنی واقعی تک تیرانداز بودن

- نشانه گیری دقیق و کسب امتیاز بیشتر

- وجود انواع مختلف زامبی ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 34 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فکری و هیجان انگیز Motor Town:Soul of the Machine v1.0 همراه دیتا

در بازی Motor Town:Soul of the Machine شما در نقش یک خبرنگار می باشید. وظیفه دارید به شهر متروکه ای سفر کنید و با یک مخترع عجیب و غریب که باور دارد اتومبیل ها دارای روح می باشند مصاحبه نمایید و در این مورد تحقیقات لازم را انجام دهید. آیا اتومبیل ها دارای روح هستند یا روح کسی آن ها را کنترل می کند؟ تحقیقات خود را آغاز نمایید و راز این شهر متروکه را کشف کنید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ۳۴ مکان وهم آور و جذاب

- وجود وسایل پنهان

- ۲۱ بازی مینی نهفته

- آموزش یادگیری مراحل

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 110 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن و هیجان انگیز Swordigo v1.0

در بازی زیبای Swordigo وارد قلمرو جادوگران شوید و شهرها، هیولاها و گنجینه های جادویی موجود در این قلمرو را مورد بررسی قرار دهید. در طول سفر خود به نقاط مختلف این دنیای جادویی موجودات مختلفی قصد کشتن شما را خواهند داشت، پس بسیار مراقب باشید. با گذشت زمان تجربه شخصیت شما بیشتر خواهد شد. در طول سفر خود سلاح های مختلفی از جمله: شمشیر، سلاح های جادویی و کمان پیدا خواهید کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 37 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود تصویر زمینه متحرک تایتانیک Titanic 3D Pro live wallpaper v1.0

Titanic 3D یکی از بهترین لایو والپیپر های ۳ بعدی در گوگل پلی می باشد. تایتانیک را به یاد دارید؟ در این تصویر زمینه متحرک نمایی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز از کشتی با عظمت تایتانیک را مشاهده می کنید که در حال غرق شدن در اعماق اقیانوس ها می باشد. تایتانیک در عمق ۳۸۰۰ متری است. در این تصویر زمینه می توانید ماهی ها و جانداران دیگر را که در اطراف این کشتی باشکوه حرکت می کنند را مشاهده نمایید. این لایو والپیپر به شما امکان می دهد از ۵ دوربین مختلف به تماشای تایتانیک بپردازید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 21 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Boson X v1.0.26

Boson X یک بازی فوق العاده زیبا در سبک سری بازی های دونده بی پایان می باشد. ابتدا قواعد بازی را یاد بگیرید، سپس بهتر از هرکسی می توانید به بازی بپردازید! در این بازی شما در یک مکان عجیب قرار گرفته اید و باید تا می توانید با سرعت حرکت کرده و با ذرات برخورد کنید تا ذره های جدید و بیشتری پدید آیند! در این بازی باید زمان بندی بسیار دقیق و واکنش سریعی داشته باشید تا موفق شوید. اگر طرفدار بازی های هیجان انگیز و متفاوت هستید این بازی را نیز امتحان کنید!

 

اندروید کده بازدید : 39 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دونده سریع Rock Runners v1.0.0

در بازی Rock Runners کنترل یک شخصیت پر انرژی را بر عهده بگیرید، تا می توانید با سرعت حرکت کنید، از روی موانع بپرید و دشمنان خود را نابود کنید. در هر مرحله از بازی باید تا می توانید سنگ های درخشان بیشتری جمع کرده و امتیاز خود را افزایش دهید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید. بازی دارای بیش از ۱۴۰ مرحله زیبا و چالش برانگیز می باشد که بدون شک تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. در طول بازی می توانید آیتم های بیشتری بخرید و از آنها استفاده نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی BADLAND v1.700 همراه دیتا

BADLAND بدون شک یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است! این بازی تاکنون بیش از ۷ میلیون بار بر روی سیستم عامل های مختلف نصب شده است! به گفته سایت AppSmile این بازی دارای گیم پلی منحصر به فردی است که حداقل یکبار باید آن را تجربه کنید!

برخی از جوایز:

- برنده جایزه Nordic Indie Sensation در شمال اروپا (سال ۲۰۱۳)

- برنده بهترین بازی اوپا در سال ۲۰۱۲

- برنده جایزه SCEE اروپا در سال ۲۰۱۲

BADLAND یک بازی زیبا و ماجرایی است که در جنگل های زرق و برق دار و پر از درخت ها و گیاهان مختلف اتفاق می افتد! این جنگل بسیار زیبا است و گاهی اوقات شبیه جنگل های جادویی به نظر می رسد. اما اینجا مشکلی وجود دارد، گویا چیزی درست نیست و اتفاقات عجیبی رخ می دهد! حال شما برای اطلاع از موضوع کنترل یکی از ساکنان این جنگل را برعهده خواهید داشت. ماجراجویی خود را آغاز کنید و ببینید چه اتفاقی برای این جنگل دوست داشتنی افتاده است. در راه موانع و تله های بسیاری وجود دارند، پس حسابی مراقب باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- دارای ۸۰ مرحله چالش برانگیز در حالت تک نفره بازی

- قابلیت مولتی پلیر تا حداکثر ۴ نفر در ۲۱ مرحله

- خودآموز کنترل های تک لمسی بازی و گیم پلی عالی

- مراحل جدید به زودی …

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این شاهکار را از دست ندهید!

 

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پارک Theme Park v4.4.92 همراه دیتا

در بازی Theme Park یک جهان غنی از جاذبه های گردشگری مختلف بسازید و اسباب بازی ها، پارک های آبی و مغازه های مختلفی در آن قرار دهید تا درآمد بیشتری داشته باشید. در این بازی باید تا می توانید وسایل تفریحی مختلف و جذاب بسازید تا پول بیشتری از آن ها بدست آورید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید مغازه ها و وسایل تفریحی بیشتری را باز کنید و در شهر خود قرار دهید! اگر طرفدار بازی های استراتژی با گرافیک خیره کننده و محیط رنگی می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

اندروید کده بازدید : 23 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Traffic Racer v1.6.5 + پول بی نهایت

Traffic Racer یکی از سری بازی های مسابقه بی پایان می باشد که از جذابیت خاصی برخوردار است. در این بازی باید سوار بر ماشین خود شوید و با سرعت از میان ماشین ها حرکت کنید. تا می توانید سرعت بگیرید و از میان ماشین ها عبور کنید تا پول بیشتری بدست آورید.

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک خیره کننده ۳ بعدی

- وجود ۱۷ اتومبیل مختلف

- ۴ محیط مختلف (شهر، صحرا، برف و جاده)

- وجود اتوبوس و کامیون در سطح شهر

- قابلیت بازی به صورت آنلاین

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی موتور سواری Bike Race Pro by T. F. Games v3.1

بازی موتورسواری Bike Race Pro by T. F. Games یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد. این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و در عین سادگی بسیار دشوار می باشد. در این بازی شما باید با توانایی خود موتور را در حالت تعادل نگه دارید. با قراردادن انگشت خود برروی صفحه موتور سرعت گرفته و همچنین برای ترمز گرفتن می توانید از آیکون موجود استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

امکان بازی چند نفره

کنترل موتور ساده

۱۴ مکان اعتیاد آور

۱۲۸ مسیر چالش انگیز

۱۶ موتور شگفت انگیز

موانع جالب

برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 33 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مراقبت از پو Pou v1.4.9

آیا شما هم مایلید که یک حیوان خانگی را پرورش دهید و آن را باب میل خود بزرگ کنید؟ بازی سرگرم کننده پو Pou این امکان را به شما می دهد تا پو را پرورش دهید. در این بازی می توانید به پو غذا بدهید، اورا تمیز کنید، با او بازی کنید، او را بخوابانید و … که می تواند شما را در طول روز بسیار سرگرم و جذب خود کند. به همین ترتیب می توانید پو را بزرگ کنید.

ویژگی های کلیدی:

تغذیه دادن به پو

بازی در اتاق بازی و جمع آوری سکه

بردن پو به آزمایشگاه

امکان تغییر لباس پو

امکان سفارشی سازی تصویر پس زمینه اتاق

برای دریافت و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 40 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی خانه دکتر پاندا Dr. Panda’s Home v1.1 همراه دیتا

در بازی Dr. Panda’s Home چهار داستان سرگرم کننده برای بازی وجود دارد! شما می توانید در انجام کارهای روزانه به هریک از این حیوانات کمک کنید و پاداش دریافت کنید. همجنین می توانید کارهای خانه را انجام دهید و مراقب لباس های شسته شده باشید! با انجام این کارهای روزمره سکه های بیشتری کسب می کنید که با آن ها می توانید آیتم های مختلفی بخرید. همچنین خرگوش دوست داشتنی که در اطراف خانه دکتر پاندا زندگی می کند را فراموش نکنید!

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک بسیار بالا و محیط ۳ بعدی بسیار غنی

- وجود ده ها انیمیشن سرگرم کننده

- ۴ داستان مختلف با چالش های متفاوت

- جمع آوری سکه و خرید آیتم های جدید

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 24 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دونده شاین Shine Runner v1.4.3

در بازی Shine Runner سوار قایق خود شده و تا می توانید با سرعت برانید! ممکن است قایق های دیگری سر راه شما قرار گیرند شما باید با آن ها مسابقه دهید و پول بیشتری کسب کنید. در این بازی بنزین برای شما بسیار مهم است پس تا می توانید بنزین جمع کنید، اما مراقب باشید زیرا پلیس ها در کمین هستند! تمامی موانع موجود در این بازی قابل تخریب می باشند و می توانید آن ها را نابود کنید. از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک ۳ بعدی بسیار بالای آن اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

اندروید کده بازدید : 60 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی اولین ماموریت نیروهای ویژه First Special Forces Mission – FPS Games v1.1 همراه دیتا

قبل از هر چیزی لارم است بدانید که زبان بازی کره ای می باشد! First Special Forces Mission یک بازی اول شخص اکشن می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است. مخالفان دولت کره قصد دارند تا علیه این دولت اقداماتی را انجام دهند. آن ها سعی دارند تا کنترل تمامی رسانه ها را بر عهده بگیرند. همچنین مردم بیگناه زیادی را گروگان گرفته اند. حال در این بازی شما یکی از اعضای نیروی ویژه می باشید و وظیفه شما به اتمام رساندن ماموریت شبح می باشد!

برخی از ویژگی های بازی:

- محیط ۳ بعدی زیبا و گرافیک واقع گرایانه

- شنیدن صدای همکاران از طریق رادیو

- وجود صحنه های اکشن زیبا در طول بازی

چگونه بازی می کنید؟

۱- حالت داستانی برای سرکوب تروریست ها

- ماموریت های مختلف برای نابودی دشمن

- پاداش زیاد در پایان هر ماموریت

۲- با دوستان خود رقابت کنید

- مقاومت در برابر موج های دشمن

- حمله به مخفیگاه دشمن و نابودی آن ها

۳- وجود ۲ نوع سختی مختلف در بازی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی را از دست ندهید!


 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 515
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 11,794
  • بازدید کلی : 133,154
  • کدهای اختصاصی