loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 22 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

اگر شما هم از طرفداران بازی های سازگار با شتاب سنج  گوشی هستید و زیاد از بازی های پیچیده خوشتان نمی آید مطمئننا از بازی Tiny ROBots لذت خواهید برد!

از آن دسته بازی هایی است که شما را در مدت کوتاهی مجذوب خود خواهد کرد و ساعتها شمارا پای گوشی میخکوب می کند به زبان ساده تر اینکه شما را معتاد خود خواهدکرد.

از ویژگی های گرافیک قابل قبول و ساده بودن آن است . شما نقش روباتی را دارید که فقط به کمک سیستم شتاب سنج گوشی به طرف راست و چپ خواهد رفت و به طور خودکار تیر اندازی می کند.باید موجودات وربات هایی که از بالا و هر طرف به سوی شما حمله ور می شوند را از بین ببرید!

برای توضیحات بیشتر و عکس از این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 493 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Early bird یک بازی زیبا با گرافیک کارتونی است. شما در این بازی باید به پرنده کوچک کمک کنید تا با طی مسیری به لانه کرم برسد. شما برای طی مسیر تعداد محدودی امکان پرواز دارید ، پس باید درست نشانه گیری کنید و همچنین برای به دست آوردن امتیاز بیشتر کفشدوزک های سر راهتان را نیز بخورید. این بازی دارای ۹۶ مرحله می باشد که در آپدیت های بعدی به آن افزوده خواهد شد. شاید مراحل اول این بازی بسیار آسان به نظر بیاید اما با گذشت چند مرحله به جذابیت این بازی پی خواهید برد.


اندروید کده بازدید : 31 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Fly boy نام بازی است که شما را به یاد بازی های سگا و آتاری می اندازد ، اما این بار شما این نوع بازی  را در گوشی اندروید خود تجربه کنید.در این بازی مهیج شما نقش خلبانی را دارید که به سادگی خواهید توانست آن را کنترل و بالا و پایین کنید و دشمنان و جنگ افزار های پیش روی خود را با تیر ها و بمب های گوناگونی که به دست می آورید  نابود کنید.این بازی کم حجم مطمئنن برای دقایق زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.

برای دیدن عکس هایی از این بازی زیبا و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 33 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

بازی contact killet یک بازی فوق العاده زیباست که شما در آن نقش یک تک تیرانداز را بازی میکنید و ۲۰ اسلحه مختلف در اختیار دارید که در هر مرحله ماموریتی به شما داده میشود و شما باید یک نفر را پیدا کرده و او را ترور کنید. بازی شامل ۱۷ مرحله داستانی مختلف می باشد. برای اجرای بازی نیاز به اندروید ۲٫۱ و بالاتر دارید. بازی بر روی اکثر گوشی ها به راحتی اجرا میشود. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تنها مشکل آن حجم بالای بازی میباشد برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 36 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

امروز آپدیت جدید بازی Angry Birds Rio  با نام    Airfield Chase  در مارکت قرار گرفت این آپدیت که مربوط به ماه سپتامبر است ۱۵ مرحله جدید به بازی اضافه میکند. هم اکنون میتوانید این آپدیت را از اندرویدکده دانلود کنید.


اندروید کده بازدید : 29 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)
1

 

شما در بازی Paper Toss یک هدف دارید و آن انداختن کاغذ مچاله شده به درون سطل زباله است. شما باید نشانه گیری کنید و بعد با یک پرتاب دقیق گلوله کاغذی را به درون سطل بیاندازید ، البته این کار به این سادگی ها هم نیست زیرا در سر راه شما پنکه ای وجود دارد که در هر پرتاب جهت و قدرت باد آن تغییر می کند و شما باید با توجه به آن زاویه پرتاب خود را تنظیم کنید. این بازی با وجود سادگی جذابیت زیادی دارد ، پس  همین الان هنر پرتاب خود را بیازمایید و رکورد خود را ثبت کنید.


اندروید کده بازدید : 27 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

چند روز پیش شرکت Rovio نسخه جدید Angry Birds Seasons  را منتشر کرد. Seasons نسخه مناسبتی انگری برد محسوب می شود و شرکت روویو برای مناسبت های مختلف این ورژن را آپدیت می کند. این ورژن با نام Moon Festival منتشر شده که به مناسبت جشن  باستانی به همین نام که هر سال در ماه سپتامبر درچین برگزار می شود است و دارای ۳۰ مرحله جدید می باشد. برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (1)

1

 

3D Weapons  نام بازی بسیار جالبی است که شما به وسیله آن میتوانید تعداد زیادی از اسلحه های موجود در بازی را انتخاب کنید و دوربین گوشی را به سمت دوستان خود گرفته و شلیک کنید و توسط شتاب سنج آن را کنترل کنید به علاوه میتوانید اطلاعات خود را نسبت به اسلحه های موجود افزایش دهید چون  نام و مشخصات کامل و حتی فیلم های واقعی از اسلحه ها در توضیحات هر اسلحه وجود دارد. 

 


اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

بازی medieval castel defense دارای محیطی بسیار ساده در عین حال جذاب است و هدف شما در این بازی دفاع از قلعه خود به وسیله تجهیزاتی است که در اختیار دارید.

و این تجهیزات در هر مرحله بازی به نوعی پیشرفته تر هم خواهد شد…از ویژگی های دیگر این بازی این است که  شما را مجبور به فکر کردن می کند . این بازی هم اکنون در آندروید مارکت توانسته هر ۵ ستاره را از کاربران آندروید دار بگیرد! واز بازی های پر طرفدار این نرم افزار است.

پس همین الان اون رو در ادامه مطلب و به صورت رایگان دانلود کنید.


اندروید کده بازدید : 32 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی تک تیرانداز Sniper Shooter v2.1

هدف بگیرید و شلیک کنید! در این بازی شما در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای در هر مرحله باید افراد خاصی را به قتل برسانید. محیط ۳ بعدی، گیم پلی ساده و روان و هدف های چندگانه از ویژگی های بازی می باشد. بازی دارای ۱۲ مرحله زیبا و چالش برانگیز می باشد. دقت کنید و دشمن را با یک تیر به قتل برسانید تا امتیاز بیشتری کسب کنید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 37 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود تصویر زمینه متحرک تایتانیک Titanic 3D Pro live wallpaper v1.0

Titanic 3D یکی از بهترین لایو والپیپر های ۳ بعدی در گوگل پلی می باشد. تایتانیک را به یاد دارید؟ در این تصویر زمینه متحرک نمایی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز از کشتی با عظمت تایتانیک را مشاهده می کنید که در حال غرق شدن در اعماق اقیانوس ها می باشد. تایتانیک در عمق ۳۸۰۰ متری است. در این تصویر زمینه می توانید ماهی ها و جانداران دیگر را که در اطراف این کشتی باشکوه حرکت می کنند را مشاهده نمایید. این لایو والپیپر به شما امکان می دهد از ۵ دوربین مختلف به تماشای تایتانیک بپردازید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 11,780
  • بازدید کلی : 133,140
  • کدهای اختصاصی