loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 72 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Championship-Street-Racing-3D 

در بازی Championship Street Racing 3D  شما باید با نهایت سرعت حرکت کنید . آیا به دنبال ماشین سواری غیر قانونی بوده اید ؟ آیا به ماشین های پرسرعت علاقه مند هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . برای اجرا تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را آغاز نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۹ ماشین پر سرعت

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک سه بعدی بازی

وجود ۳ مکان زیبا

اندروید کده بازدید : 51 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Batman Arkham Origins v1.2.1 + data

Rating: 3.9/5 (28 votes cast)
تعداد بازديد: 24,056
افزودن به علاقه مندی

Batman Arkham Origins

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

 

اندروید کده بازدید : 71 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

Galaxy-at-war

Galaxy at War Online  نام یک بازی آنلاین و استراتژیک برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد . تمام تلاش خود را به کار گرفته و هنگام مبارزه با مهاجمان سیاره های جدید را کشف نمایید . پایگاه های نظامی متعددی را ساخته و کشتی های جنگی عظیمی را تولید نمایید . به ناوگان خود دستور حمله دهید . جهان را تسخیر نموده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . این بازی را می توان جزو یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی برای سیستم عامل اندروید دانست . در این حماسه شرکت کرده و مراحل را آغاز کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن مراحل جدید به بازی

رفع برخیا شکالات جزئی

بهینه سازی بازی

اندروید کده بازدید : 29 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

Batman Arkham Origins

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

اندروید کده بازدید : 29 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Dead-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید به نام Dead Effect را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . هیچ چیزی سامان ندارد ! همه انسان ها در یک خواب زمستانی فرو رفته اند . چه اتفاقی افتاده است ؟ در این بازی شما عضو واحد ۱۳ هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و برای زنده ماندن با دشمنان خود مبارزه کنید . زامبی ها را نابود کرده و امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری کنید . آیا می توانید دشمنان را به چالش کشانده و آن ها را به صورت دسته جمعی نابود کنید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، گیم پلی جذاب ، وجود گرافیک بسیار عالی ، در دسترس بودن سلاح های ویرانگر و رقابت با دوستان اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 26 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

The-Last-Express

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در سال ۱۹۱۴ در آستانه جنگ با اروپا لوکس اکسپرس قصد دارد تا از پاریس به قسطنطنیه حرکت کند ! هدف او از ایجاد این مسیر ، جا به جایی آسان مسافران از شرق به غرب می باشد  . تمامی این ها در بازی The Last Express پدیدار می شوند . بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد در این بازی وجود دارد  . اگر می خواهید که یک ماجراجوی خوب باشید ، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . سرنخ های معتبر را کشف کرده و به صورت مخفیانه حرکت کنید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی ، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

قابلیت بازگشت به عقب به هر نقطه از داستان

وجود ۳۰ شخصیت منحصر به فرد در بازی

پیدا کردن سرنخ های متعدد در بازی

وجود دستاورد های متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات موجود در گوشی گلکسی اس ۲

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اندروید کده بازدید : 20 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

nova

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance نبردی است برای بقای بشریت در بزرگترین تیر اندازی فضایی قرن .
درپی از بین رفتن کارخانه جنگ و قدرت یا فتن اهریمن اکنون  ابرقهرمان ها پس از سالها دوری از زمین این بار به خواسته مردم  بازگشته اند تا در ۱۰ نبرد بزرگ با بهره گیری از سلاح های قدرتمند خود بدی را شکست داده و صلح و آرامش را به زمین بازگردانند.

ویژگی ها
– اجرای بازی به صورت گروهی
– بهره گیری از تکنیک FPS برای بالا بردن گرافیک و کیفیت بازی
– قابلیت پشتیانی در بیشتر دستگاه های اندروید با رعایت پیش نیاز

اندروید کده بازدید : 33 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

بازی contact killet یک بازی فوق العاده زیباست که شما در آن نقش یک تک تیرانداز را بازی میکنید و ۲۰ اسلحه مختلف در اختیار دارید که در هر مرحله ماموریتی به شما داده میشود و شما باید یک نفر را پیدا کرده و او را ترور کنید. بازی شامل ۱۷ مرحله داستانی مختلف می باشد. برای اجرای بازی نیاز به اندروید ۲٫۱ و بالاتر دارید. بازی بر روی اکثر گوشی ها به راحتی اجرا میشود. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تنها مشکل آن حجم بالای بازی میباشد برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (1)

1

 

3D Weapons  نام بازی بسیار جالبی است که شما به وسیله آن میتوانید تعداد زیادی از اسلحه های موجود در بازی را انتخاب کنید و دوربین گوشی را به سمت دوستان خود گرفته و شلیک کنید و توسط شتاب سنج آن را کنترل کنید به علاوه میتوانید اطلاعات خود را نسبت به اسلحه های موجود افزایش دهید چون  نام و مشخصات کامل و حتی فیلم های واقعی از اسلحه ها در توضیحات هر اسلحه وجود دارد. 

 


اندروید کده بازدید : 25 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

یکی از بازی های محبوب اندروید که جزو ۱۰ بازی برتر در اندروید مارکت قرار گرفته است بازی بولینگ سه بعدی به نام ۳D bowling for android میباشد که هم اکنون میتوانید از اندروید کده دانلود کنید.


اندروید کده بازدید : 31 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

Foosball 3D 1.0.0  یک بازی فوتبال دستی جالب برای اندروید است که در آن قابلیت بازی دو نفره نیز گنجانده شده و اگر گوشی شما  قابلیت مولتی تاچ داشته باشد هر بازیکن می تواند با دو انگشت تیم خود را هدایت کند. در کل بازی بسیار ساده اما جذاب میباشد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


اندروید کده بازدید : 34 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی بازی مسابقه ستاره های کارتون FORMULA CARTOON ALL-STARS v1.8 همراه دیتا

به مسابقه ستاره ها خوش آمدید! شما به یک مسابقه بزرگ دعوت شده اید که تمامی شخصیت های آن قهرمانان معروف شبکه کارتون می باشند! شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و وارد مسابقه شوید و از گرافیک بالا و محیط ۳ بعدی بازی لذت ببرید. برخی از شخصیت های موجود عبارت اند از: بن ۱۰، جیک، گوئن، داروین، کوین، فین، مردخای و ۱۶ شخصیت دیگر که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. وسیله نقلیه خود را با بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف شخصی سازی کرده و یک وسیله سرعتی و متفاوت بسازید. در بیش از ۷۵ مسابقه شرکت کرده و با شکست دادن رقیبان جایگاه اول را بدست آورید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

اندروید کده بازدید : 23 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مادر بزرگ گانگستر ۲ : جنون Gangster Granny 2: Madness v1.0 همراه دیتا

نسخه پول بی نهایت اضافه شد

نصب کاملا آفلاین (۱۰۰ درصد تست شده)

ایا مادر بزرگ گانگستر را به یاد دارید؟ اکنون نسخه دوم این بازی با نام جنون منتشر شده است. در این بازی شما در نقش مادر بزرگ عصبانی می باشید، به راه خود ادامه دهید و سربازان مسلح را یکی پس از دیگری به قتل برسانید. در این بازی سوم شخص تمامی مهارت های تیراندازی خود را به کار بگیرید و دشمنان را نابود کنید! دشمنان بیشتری بکشید و با پول بدست آمده برای خود و اسلحه و تجهیزات جدید بخرید! پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی زیبا و اکشن را از دست ندهید.

 

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پارک Theme Park v4.4.92 همراه دیتا

در بازی Theme Park یک جهان غنی از جاذبه های گردشگری مختلف بسازید و اسباب بازی ها، پارک های آبی و مغازه های مختلفی در آن قرار دهید تا درآمد بیشتری داشته باشید. در این بازی باید تا می توانید وسایل تفریحی مختلف و جذاب بسازید تا پول بیشتری از آن ها بدست آورید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید مغازه ها و وسایل تفریحی بیشتری را باز کنید و در شهر خود قرار دهید! اگر طرفدار بازی های استراتژی با گرافیک خیره کننده و محیط رنگی می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

اندروید کده بازدید : 24 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Traffic Racer v1.6.5 + پول بی نهایت

Traffic Racer یکی از سری بازی های مسابقه بی پایان می باشد که از جذابیت خاصی برخوردار است. در این بازی باید سوار بر ماشین خود شوید و با سرعت از میان ماشین ها حرکت کنید. تا می توانید سرعت بگیرید و از میان ماشین ها عبور کنید تا پول بیشتری بدست آورید.

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک خیره کننده ۳ بعدی

- وجود ۱۷ اتومبیل مختلف

- ۴ محیط مختلف (شهر، صحرا، برف و جاده)

- وجود اتوبوس و کامیون در سطح شهر

- قابلیت بازی به صورت آنلاین

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 38 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Muscle Run v1.0.5 همراه دیتا + پول بی نهایت

Muscle Run یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. این بازی با داشتن محیط واقع گرایانه و گیم پلی عالی احساسی همچون رانندگی واقعی به شما می دهد! یکی از جاده های موجود در بازی را انتخاب کنید و در مسابقات مختلف شرکت کنید، اما بسیار مراقب باشید زیرا خطرات زیادی در انتظار شما می باشند. با شرکت در مسابقات مختلف پول بیشتری بدست می آورید و به مرور زمان می توانید گاراژ خود را پر از ماشین های مختلف نمایید و به دلخواه خود آن ها را اسپورت نمایید.

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک و جزئیات بسیار بالا

- گیم پلی جذاب و چالش برانگیز

- اثر تار شدن تصویر در سرعت های بالا

- مسیرهای مختلف برای مسابقه

- وجود ماشین های عضلانی و جذاب

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید.

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 611
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 11,890
  • بازدید کلی : 133,250
  • کدهای اختصاصی