loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 76 جمعه 19 دی 1393 نظرات (2)
Death-Moto-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

موتور سواری مرگبار را در گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید ! در بازی Death Moto 2 شما با انتخاب موتور وارد یک دنیای عجیب و غریب می شوید ، دنیایی پر از زامبی و اژدها ! در برابر حملات زامبی ها از خودتان مقاومت نشان داده و از دست آنان فرار کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و گیم پلی بسیار عالی آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن موتورهای جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

تغییر قیمت موتورها

 

اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)
Shadow-Rally

روزانه بازی های متعددی برای گوشی های اندرویدی عرضه شده که هر کدام جذابیت و طرفداران خاص خود را دارد . اکنون قصد داریم یکی از جذاب ترین و جدید ترین بازی های تولید شده در سبک رانندگی به نام Shadow Rally را به شما عزیزان معرفی نماییم . در این بازی بایستی وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز کنید . در طول مسیر سکه ها و جواهرات متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را جمع آوری نمایید . ماشین و یا موتور خود را اسپورت کرده و آن را به صورت کامل سفارشی سازید . مراقب باشید ، زیرا گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور بوده و ممکن است معتاد آن شوید . تمام توان و کوشش خود را به کار برده و با عبور از موانع فوق العاده خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و اعتیاد آور

گرافیک فوق العاده خوب

سطوح مختلف بازی


اندروید کده بازدید : 29 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
Wreck'em

آیا فکر می کنید که بتوانید در بیابان و صحرا زنده بمانید ؟ در بازی Wreck’em Racing شما در مسیرهای متفاوتی در بیابان با دوستان خود رقابت خواهید کرد . دقت داشته باشید که بیش از ۹ اتومبیل مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجانی و نفسگیر می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماشین های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 The-Sandbox

جهان مورد علاقه خود را ساخته و سپس آن را مدیریت نمایید . از تمام نیروی تخیل خود استفاده نموده و جهان مورد علاقه خود را بسازید . تمامی این ها در بازی The Sandbox  وجود دارند . بیش از ۱۵۰ عنصر مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . با ابزارهای موجود در بازی جهانی را مدیریت کنید که موجب تعجب همگان شود ! و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت دو بعدی طراحی شده است . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ابزارهای جدید به بازی

اضافه شدن ترجمه های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 18 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Big-Action-Mega-Fight

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Big Action Mega Fight یک بازی به سبک کلاسیک برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی شما باید با انتخاب شخصیت های خنده دار ، گروه های جنایتکار و خلافکار را پیدا کرده و با نابود کردن آن ها شهر را از ویرانی نجات دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های سه بعدی ، وجود ۳۵ مرحله در بازی ، رقابت با دوستان و اشتراک گذاری امتیازات در فیسبوک اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای لغو دانلود اتوماتیک

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 23 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

UnderWorld-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازگاری کامل با تبلت ها

گرافیک بسیار خوب بازی

استفاده از سلاح های

 


اندروید کده بازدید : 26 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Spy-vs-Spy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Spy vs Spy  با میلیون ها دانلود به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . در این بازی شما در نقش یک جاسوس کوچک قرار داشته که بایستی ماموریت های خود را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت گروهی و از طریق وای فای انجام داده و سپس  با دوستان خود رقابت کنید .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی با وای فای

وجود ۴۸ مرحله هیجانی

جلوه های صوتی بی نظیر

اندروید کده بازدید : 16 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

String-Fighter

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی String Fighter شما در نقش حرکت دهنده عروسک‌های خیمه شب بازی ظاهر می‌شوید اما در این بازی باید عروسک‌ها را به جان یکدیگر بیاندازید تا یکدیگر را قطعه قطعه کنند و پیروز میدان مشخص شود.

ویژگی‌ها:

عروسک‌های قاتل را کنترل کنید

با پیشروی در بازی می‌توانید قفل شخصیت‌های جدید را باز کنید

دارای فیزیک واقع‌گرایانه

برش خوردن پویای عروسک‌ها

موسیقی متن فعال

اندروید کده بازدید : 22 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Sonic-Dash

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سریع‌ترین خارپشت دنیا تا چه حد می‌تواند بدود؟ در بازی Sonic Dash در میان محیط‌های خیره کننده سه بعدی بدوید، بپرید و بچرخید و امتیاز بگیرید. این بازی به سبک دونده بی پایان است که در آن باید با سرعت زیاد از موانع عبور کنید. با استفاده از شتاب سونیک می‌توانید با سرعت‌های دیوانه‌وار حرکت کنید و هرچیزی را در مسیر خود نابود کنید. گرافیک خیره کننده دنیای زیبا و پرجزئیات سونیک را بر روی گوشی و تبلت تجربه کنید. با استفاده از جدول امتیازات می‌توانید با دوستانتان به رکوردزنی بپردازید.

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Monster-Shake

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫و بالاتر

Monster Shake یک بازی سرگرم کننده برای همه افراد با قابلیت بازی توسط حداکثر ۸ نفر می‌باشد که در آن هدف شما این است که در دوئلی پرحادثه حریفتان را به سمت دیگر میدان هل بدهید. این بازی برای مهمانی ها بسیار مناسب است که در آن به صورت دسته جمعی به بازی بپردازید، البته به صورت تک نفره هم می‌توانید از آن لذت ببرید. هیولای خود را انتخاب کنید و برای کسب عنوان استادی به نبرد بپردازید. هیولاها بسیار عظیم‌الجثه، باحال و قوی هستند! می‌توانید جایزه ها را فعال کنید تا قدرت بیشتری برای هل دادن بدست بیاورید و از نقاشی های زیبا، ترسناک و در عین حال بامزه هیولاها لذت ببرید.

 

اندروید کده بازدید : 22 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IMPOSSIBLE-ROAD

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی شما IMPOSSIBLE ROAD باید از یک راه هوایی عبور کنید . اگز از مهارت و عکس العمل خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . گوی را هدایت نموده و برنده مسابقه شوید . لازم به ذکر است که در طول بازی امتیازات متعددی به شما داده می شود .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل ثبت نمره

رفع برخی باگ ها

اندروید کده بازدید : 22 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

اگر شما هم از طرفداران بازی های سازگار با شتاب سنج  گوشی هستید و زیاد از بازی های پیچیده خوشتان نمی آید مطمئننا از بازی Tiny ROBots لذت خواهید برد!

از آن دسته بازی هایی است که شما را در مدت کوتاهی مجذوب خود خواهد کرد و ساعتها شمارا پای گوشی میخکوب می کند به زبان ساده تر اینکه شما را معتاد خود خواهدکرد.

از ویژگی های گرافیک قابل قبول و ساده بودن آن است . شما نقش روباتی را دارید که فقط به کمک سیستم شتاب سنج گوشی به طرف راست و چپ خواهد رفت و به طور خودکار تیر اندازی می کند.باید موجودات وربات هایی که از بالا و هر طرف به سوی شما حمله ور می شوند را از بین ببرید!

برای توضیحات بیشتر و عکس از این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 493 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Early bird یک بازی زیبا با گرافیک کارتونی است. شما در این بازی باید به پرنده کوچک کمک کنید تا با طی مسیری به لانه کرم برسد. شما برای طی مسیر تعداد محدودی امکان پرواز دارید ، پس باید درست نشانه گیری کنید و همچنین برای به دست آوردن امتیاز بیشتر کفشدوزک های سر راهتان را نیز بخورید. این بازی دارای ۹۶ مرحله می باشد که در آپدیت های بعدی به آن افزوده خواهد شد. شاید مراحل اول این بازی بسیار آسان به نظر بیاید اما با گذشت چند مرحله به جذابیت این بازی پی خواهید برد.


اندروید کده بازدید : 20 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

امروز در آندرویدکده یک بازی برای طرفداران بازی هایی که با شتاب سنج کنترل می شوند آماده کرده ایم. Falling Ball نام بازی کم حجم و در عین حال بسیار زیباست که شما در آن باید با حسگر حرکتی گوشی خود آدمک بازی را کنترل کنید و از دست دایره های سیاه فرار کنید و البته چتر های نجات یک سپر امنیتی برای شما ایجاد می کنید. پس هم اکنون مشغول بازی شوید و رکوردتان را به ثبت برسانید.


اندروید کده بازدید : 22 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Bouncy Mouse یک بازی زیبا با گرافیک کارتونی است. شما  باید به موش جهنده بازی کمک کنید و از پیچی به پیچ دیگر بپرید و مسیری را طی کرده تا به پنیری که توسط گربه دزدیده شده برسید و البته در مسیرتان تکه های کوچک پنیر را بخورید ، همچنین باید مراقب زنبور ها و عنکبوت های سر راهتان نیز باشید. این بازی دارای مراحل متعددی است و می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. برای مشاهده تصاویر بازی و دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 31 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Fly boy نام بازی است که شما را به یاد بازی های سگا و آتاری می اندازد ، اما این بار شما این نوع بازی  را در گوشی اندروید خود تجربه کنید.در این بازی مهیج شما نقش خلبانی را دارید که به سادگی خواهید توانست آن را کنترل و بالا و پایین کنید و دشمنان و جنگ افزار های پیش روی خود را با تیر ها و بمب های گوناگونی که به دست می آورید  نابود کنید.این بازی کم حجم مطمئنن برای دقایق زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.

برای دیدن عکس هایی از این بازی زیبا و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 27 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Glow Hockey از جمله بازی های کم حجم و زیبای آندروید به شمار می آید. این بازی نوعی هاکی است ، شما باید توپ را وارد دروازه حریف کنید و مراقب باشید که گل نخورید. این بازی  دارای رنگ های زیبا و چشم نواز و ۴ درجه سختی می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.


اندروید کده بازدید : 51 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

 NinJump از پر طرفدارترین و اعتیاد آور ترین بازی های آندروید و البته ios به شمار میرود ، این بازی با اینکه حجم نسبتا کم و گرافیک آنچنان بالایی ندارد ولی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که از بین دو دیوار به بالا صعود می کنید اما بر سر راه شما موانعی وجود دارد و همچنین موجوداتی به شما حمله می کنن که شما باید با پریدن از این دیوار به آن دیوار و با ضربات شمشیر از خود مراقبت کنید همچنین شما با از بین بردن این موجودات توانایی های جدیدی کسب می کنید.  پس به شما توصیه می کنیم که این بازی جذاب را از دست ندهید و برای  دانلود به ادامه مطلب بروید.


اندروید کده بازدید : 36 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

امروز آپدیت جدید بازی Angry Birds Rio  با نام    Airfield Chase  در مارکت قرار گرفت این آپدیت که مربوط به ماه سپتامبر است ۱۵ مرحله جدید به بازی اضافه میکند. هم اکنون میتوانید این آپدیت را از اندرویدکده دانلود کنید.


اندروید کده بازدید : 27 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

چند روز پیش شرکت Rovio نسخه جدید Angry Birds Seasons  را منتشر کرد. Seasons نسخه مناسبتی انگری برد محسوب می شود و شرکت روویو برای مناسبت های مختلف این ورژن را آپدیت می کند. این ورژن با نام Moon Festival منتشر شده که به مناسبت جشن  باستانی به همین نام که هر سال در ماه سپتامبر درچین برگزار می شود است و دارای ۳۰ مرحله جدید می باشد. برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 25 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

Pango-Disguises
 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا برای کشف ماجراجویی ها و دوستان جدید آماده اید ؟
Pango Disguises یک بازی بسیار زیبا و جذاب برای کودک شماست که در آن می بایست با طراحی قهرمانان داستان ، اقدام به ساخت یک ماجراجویی شگفت انگیز نماید . استفاده از افزایش دهنده های قدرت ، ترس های شب هالووین ، نجات شاهزاده از دست اهریمن و نیز سفر در طول زمان از جمله المان هایی است که بر زیبایی این بازی افزوده است . گیم پلی بسیار ساده با طراحی رنگارنگ بی شک می تواند نظر کودک دلبند شما را به خود جلب کند .


اندروید کده بازدید : 98 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farming Simulator 14 v1.0.3 + نسخه پول بی نهایت

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید کشاورزی کنید؟ پس به هیچ وجه Farming Simulator 14 را از دست ندهید. مزرعه رویایی خود را بسازید و محصولات خود را پرورش دهید. شخم بزنید، بکارید و برداشت کنید! در این بازی باید با ماشین آلات و ابزار های کشاورزی که در اختیار دارید مزرعه خود را رونق دهید و محصولات بیشتری از آن برداشت کنید.

برخی از ویژگی ها:

- گرافیک و محیط ۳ بعدی جدید به همراه گیم پلی متفاوت

- قابلیت بازی با دوستان از طریق Wifi و بلوتوث

- پرورش گندم، برنج، ذرت و فروش آن ها در بازار

- استخدام دستیار برای بهبود سرعت کارها

- کسب درآمد با فروش محصولات بیشتر

- خرید ماشین آلات جدید و پیشرفته تر

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 11,826
  • بازدید کلی : 133,186
  • کدهای اختصاصی