loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 76 جمعه 19 دی 1393 نظرات (2)
Death-Moto-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

موتور سواری مرگبار را در گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید ! در بازی Death Moto 2 شما با انتخاب موتور وارد یک دنیای عجیب و غریب می شوید ، دنیایی پر از زامبی و اژدها ! در برابر حملات زامبی ها از خودتان مقاومت نشان داده و از دست آنان فرار کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و گیم پلی بسیار عالی آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن موتورهای جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

تغییر قیمت موتورها

 

اندروید کده بازدید : 71 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Championship-Street-Racing-3D 

در بازی Championship Street Racing 3D  شما باید با نهایت سرعت حرکت کنید . آیا به دنبال ماشین سواری غیر قانونی بوده اید ؟ آیا به ماشین های پرسرعت علاقه مند هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . برای اجرا تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را آغاز نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۹ ماشین پر سرعت

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک سه بعدی بازی

وجود ۳ مکان زیبا

اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)
Shadow-Rally

روزانه بازی های متعددی برای گوشی های اندرویدی عرضه شده که هر کدام جذابیت و طرفداران خاص خود را دارد . اکنون قصد داریم یکی از جذاب ترین و جدید ترین بازی های تولید شده در سبک رانندگی به نام Shadow Rally را به شما عزیزان معرفی نماییم . در این بازی بایستی وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز کنید . در طول مسیر سکه ها و جواهرات متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را جمع آوری نمایید . ماشین و یا موتور خود را اسپورت کرده و آن را به صورت کامل سفارشی سازید . مراقب باشید ، زیرا گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور بوده و ممکن است معتاد آن شوید . تمام توان و کوشش خود را به کار برده و با عبور از موانع فوق العاده خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و اعتیاد آور

گرافیک فوق العاده خوب

سطوح مختلف بازی


اندروید کده بازدید : 29 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
Wreck'em

آیا فکر می کنید که بتوانید در بیابان و صحرا زنده بمانید ؟ در بازی Wreck’em Racing شما در مسیرهای متفاوتی در بیابان با دوستان خود رقابت خواهید کرد . دقت داشته باشید که بیش از ۹ اتومبیل مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجانی و نفسگیر می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماشین های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 30 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

SUV-Off-Road-Race

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا آماده رانندگی هستید ؟ اتومبیل خود را روشن کرده و مهارت خود را به دوستان نشان دهید ! کنترل ماشین را بر عهده گرفته و ماموریت های خود را به اتمام برسانید . تمامی این ها در بازی SUV Off-Road Race 4×4 وجود دارند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی و بصری عالی اشاره داشت .  و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عای می باشد .

ویژگی های اصلی:

جلوه های صوتی و بصری عالی

گیم پلی هیجان انگیز و پویا

وجود محیط های رنگارنگ

فیزیک واقع گرایانه بازی

گرافیک بسیار زیبا

 

اندروید کده بازدید : 29 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (1)

Classic-Car-Racing

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

موتور ماشین خود را آماده حرکت کنید ! در بازی Classic Car Racing شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با دوستان خود مسابقه دهید . ماشین های قدیمی را انتخاب کرده و سپس مسابقه را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با پیروز شدن در مسابقات پول زیادی به دست آورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به سفارشی سازی ماشین ها ، خرید خودروهای قدیمی و گرافیک بسیار عالی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستان

سفارشی سازی ماشین ها

خرید خودرودهای متعدد

ارتقا قدرت خودروها

 

اندروید کده بازدید : 22 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Trials-Frontier

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Trials Frontier دنیایی بزرگ را با موتورسیکلت خود درنوردید و با دوستان خود در مقیاس جهانی به رقابت بپردازید. با کسب مهارت‌های لازم سعی کنید در این دنیای پر از ماجراجویی به بهترین موتورسوار بدل شوید.

ویژگی‌ها:

حرکت‌های نمایشی دیوانه‌وار

دنیایی بسیار بزرگ با بیش از ۵۰ ساعت بازی

دارای داستانی طنز با شخصیت‌های بامزه

۱۰ محیط زیبا و متنوع

بیش از ۲۵۰ مأموریت چالش‌برانگیز در ۷۰ مسیر مختلف

 

اندروید کده بازدید : 25 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CSR-Classic

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در مقابل بهترین ماشین‌های اسپرت مسابقه دهید و آنها را به دوران خودشان بازگردانید! بازی CSR Classics بازی جدیدی از سری بازی های سی اس آر است، گرافیک و گیم پلی این بازی مثال زدنی است، خود را برای مسابقه آماده کنید. می‌توانید از بین بهترین ماشین‌های تولید شده در تاریخ یکی را انتخاب کنید، مدل های کلاسیک آئودی، بی ام دبلیو، شورلت، فورد، لانچیا، مرسدس، مینی، نی‌سان، پونتیاک و شلبی. ماشین خود را ارتقاء دهید و به وسیله آن در مسابقات درگ به پیروزی دست پیدا کنید.

اندروید کده بازدید : 23 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Traffic-Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Traffic Racer نقطه عطفی در سبک بازی مسابقه ماشین بی‌پایان است. ماشین خود را از میان ترافیک آزادراه عبور دهید، پول جمع کنید، ماشین خود را ارتقاء دهید و مدل‌های جدیدتر بخرید. سعی کنید در جدول امتیازات جهانی نفر اول شوید.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی خیره کننده

کنترل واقع‌گرایانه و نرم ماشین

۲۱ ماشین مختلف

۴ محیط با جزئیات: حومه شهر، صحرا، برفی و شهر در شب

۴ حالت بازی مختلف: بی‌پایان، دوطرفه، رکورد گیری و رانندگی آزاد

اندروید کده بازدید : 34 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی بازی مسابقه ستاره های کارتون FORMULA CARTOON ALL-STARS v1.8 همراه دیتا

به مسابقه ستاره ها خوش آمدید! شما به یک مسابقه بزرگ دعوت شده اید که تمامی شخصیت های آن قهرمانان معروف شبکه کارتون می باشند! شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و وارد مسابقه شوید و از گرافیک بالا و محیط ۳ بعدی بازی لذت ببرید. برخی از شخصیت های موجود عبارت اند از: بن ۱۰، جیک، گوئن، داروین، کوین، فین، مردخای و ۱۶ شخصیت دیگر که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. وسیله نقلیه خود را با بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف شخصی سازی کرده و یک وسیله سرعتی و متفاوت بسازید. در بیش از ۷۵ مسابقه شرکت کرده و با شکست دادن رقیبان جایگاه اول را بدست آورید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

اندروید کده بازدید : 32 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز بیس بال PowerPros 2013 WBC v1.0.0 همراه دیتا

PowerPros 2013 یکی دیگر از بازی های کلاسیک بیس بال می باشد که تمامی مسابقات آن به صورت جهانی می باشد. این بازی ۳ بعدی ساخت کمپانی ژاپنی خوش نام KONAMI می باشد. بازی دارای بیش از ۴۰۰ نفر از بهترین بازیکنان دنیا و بیش از ۱۶ تیم مختلف می باشد. می توانید در دو حالت قهرمانی و کلاسیک با حریفان به بازی بپردازید و آن ها را شکست دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 72 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اتومبیل رانی Driftkhana Freestyle Drift App v1.1

بازی Driftkhana Freestyle Drift App یک بازی ماشین رانی به سبک آزاد می باشد. در این بازی شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و شروع به رانندگی می کنید. این بازی استعداد رانندگی شما را به چالش خواهد کشید زیرا در مسیری که طی می کنید با موانع بسیاری از جمله رمپ های متحرک، مخروط، توپ و … برخورد می کنید.

ویژگی های کلیدی:

بازی فیزیکی فوق العاده

دارای کنترل چندگانه

دارای دوربین های متعدد

دارای رمپ های قابل حمل و موانع جدید

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 38 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Muscle Run v1.0.5 همراه دیتا + پول بی نهایت

Muscle Run یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. این بازی با داشتن محیط واقع گرایانه و گیم پلی عالی احساسی همچون رانندگی واقعی به شما می دهد! یکی از جاده های موجود در بازی را انتخاب کنید و در مسابقات مختلف شرکت کنید، اما بسیار مراقب باشید زیرا خطرات زیادی در انتظار شما می باشند. با شرکت در مسابقات مختلف پول بیشتری بدست می آورید و به مرور زمان می توانید گاراژ خود را پر از ماشین های مختلف نمایید و به دلخواه خود آن ها را اسپورت نمایید.

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک و جزئیات بسیار بالا

- گیم پلی جذاب و چالش برانگیز

- اثر تار شدن تصویر در سرعت های بالا

- مسیرهای مختلف برای مسابقه

- وجود ماشین های عضلانی و جذاب

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اندروید کده بازدید : 24 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دونده شاین Shine Runner v1.4.3

در بازی Shine Runner سوار قایق خود شده و تا می توانید با سرعت برانید! ممکن است قایق های دیگری سر راه شما قرار گیرند شما باید با آن ها مسابقه دهید و پول بیشتری کسب کنید. در این بازی بنزین برای شما بسیار مهم است پس تا می توانید بنزین جمع کنید، اما مراقب باشید زیرا پلیس ها در کمین هستند! تمامی موانع موجود در این بازی قابل تخریب می باشند و می توانید آن ها را نابود کنید. از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک ۳ بعدی بسیار بالای آن اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 553
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 11,832
  • بازدید کلی : 133,192
  • کدهای اختصاصی