loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 71 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

Galaxy-at-war

Galaxy at War Online  نام یک بازی آنلاین و استراتژیک برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد . تمام تلاش خود را به کار گرفته و هنگام مبارزه با مهاجمان سیاره های جدید را کشف نمایید . پایگاه های نظامی متعددی را ساخته و کشتی های جنگی عظیمی را تولید نمایید . به ناوگان خود دستور حمله دهید . جهان را تسخیر نموده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . این بازی را می توان جزو یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی برای سیستم عامل اندروید دانست . در این حماسه شرکت کرده و مراحل را آغاز کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن مراحل جدید به بازی

رفع برخیا شکالات جزئی

بهینه سازی بازی

اندروید کده بازدید : 29 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

\"Vision\"

در بازی Vision The Game  بایستی خودتان را برای یک چالش غیر منتظره آماده کنید . از طریق عبور از مارپیچ های خطرناک مراحل را به اتمام رسانده و امتیازات فراوانی را کسب نمایید . مهارت خود را محک بزنید . ببینید که با چه سرعتی بازی را تمام می کنید ! از موانع تند و تیز عبور نموده و ساعت ها خودتان را سرگرم کنید . در طول مسیر به دنبال orbs باشید . واکنش خود را نسبت به قوانین ، موانع تند و تیز و … نشان داده و سرعت خود را امتحان کنید . شایان توجه است که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغاتی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

تست سرعت عمل در بازی

جمع آوری امتیازات مختلف

گیم پلی چالش انگیز


اندروید کده بازدید : 30 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

Thrive-Island---Survival

Thrive Island – Survival یک بازی بقاء در محیط طبیعی است که هدف شما در آن این است که در این محیط خصمانه، زنده مانده و پیشروی کنید. در این جزیره شکار کنید، در محیط آن به اکتشاف بپردازید و به صورت دستی وسایل مختلف بسازید! از قدرت ساختت و ساز، وسایل، اکتشاف، مبارزه و بقاء خود استفاده کرده و به هر قیمتی سعی کنید زنده بمانید!

ویژگی‌ها:

سیستم ساختمان‌سازی پویا

دارای محیط سه بعدی وسیع

دنیای واقع‌گرایانه با چرخش روز و شب

اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)
Shadow-Rally

روزانه بازی های متعددی برای گوشی های اندرویدی عرضه شده که هر کدام جذابیت و طرفداران خاص خود را دارد . اکنون قصد داریم یکی از جذاب ترین و جدید ترین بازی های تولید شده در سبک رانندگی به نام Shadow Rally را به شما عزیزان معرفی نماییم . در این بازی بایستی وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز کنید . در طول مسیر سکه ها و جواهرات متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را جمع آوری نمایید . ماشین و یا موتور خود را اسپورت کرده و آن را به صورت کامل سفارشی سازید . مراقب باشید ، زیرا گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور بوده و ممکن است معتاد آن شوید . تمام توان و کوشش خود را به کار برده و با عبور از موانع فوق العاده خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و اعتیاد آور

گرافیک فوق العاده خوب

سطوح مختلف بازی


اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
Balx---Icon-Pack

بدون شک کار کردن با یک رابط کاربری خسته فوق العاده خسته کننده خواهد بود ! اگر از کار کردن با محیط تکراری گوشی خود خسته شده اید ما Balx – Icon Pack را به شما پیشنهاد می کنیم . این مجموعه حاوی ۱۸۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که به لطف وجود تصویر زمینه های فانتزی تکمیل شده است . آیکان ها را بر روی صفحه قرار داده و از کار کردن با آن ها نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با بیشتر لانچرهای اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد آیکان ها


اندروید کده بازدید : 29 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
Wreck'em

آیا فکر می کنید که بتوانید در بیابان و صحرا زنده بمانید ؟ در بازی Wreck’em Racing شما در مسیرهای متفاوتی در بیابان با دوستان خود رقابت خواهید کرد . دقت داشته باشید که بیش از ۹ اتومبیل مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجانی و نفسگیر می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماشین های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 32 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
LeanBooth

با استفاده از نرم افزار Lean Booth قادر خواهید بود تا خودتان را لاغر کرده و بینی ، لب و پاهای خود را کوچک تر نمایید ! برای این کار تنها کافی است یک عکس از گالری انتخاب کرده و یا به سادگی با دوربین گوشی خود عکس بگیرید . قابل توجه است که این اپلیکیشن در برخی مواقع نظیر کوچک و یا بزرگ کردن تصاویر افراد بسیار جذاب خواهد بود . پس از اتمام کار این امکان را خواهید داشت تا این تصاویر را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود  به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی های سامسونگ

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

اندروید کده بازدید : 28 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Prof-Reminder

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Prof Reminder – missed call یک برنامه کاربردی پیشرفته است که شما را از تماس‌های ازدست رفته و اس‌ام‌اس/ام‌ام‌اس‌های خوانده نشده آگاه می‌کند. این برنامه برای گوشی‌هایی که فاقد چراغ ال ای دی هشدار دهنده می‌باشند، مناسب است.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از پروفایل

یادآوری با استفاده از صدا، ویبره، روشن کردن صفحه نمایش، فلش دوربین، نشانگر ال ای دی

یادآوری درباره تماس های از دست رفته، اس‌ام‌اس و ام‌ام‌اس‌های خوانده نشده

اعلان برای برنامه‌های مختلف مانند واتس‌آپ، وایبر، لاین، اسکایپ، فیسبوک، توییتر و …

 

تعداد صفحات : 25

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 11,881
  • بازدید کلی : 133,241
  • کدهای اختصاصی