loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 17 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
Elven-Forest-Dynamic-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Elven Forest Dynamic Theme یکی از جدیدترین و زیباترین پوسته های تولید شده برای لانچر Go می باشد . در این پوسته شما یک جنگل زیبا و مرموز را مشاهده خواهید کرد . همین حالا تم را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و  از تماشای جنگل رویایی نهایت لذت را ببرید . از قابلیت اصلی این تم می توان به وجود تصاویر شیک و فانتزی ، تغییر خودکار شب و روز و به کار رفتن انیمیشن های سه بعدی اشاره داشت .

روش نصب پوسته :

۱ – ابتدا پوسته Elven Forest را نصب نمایید

۲ – وارد لانچر شده و بر روی Installed  بروید

 ۳ – سپس این تم را انتخاب کنید

 

اندروید کده بازدید : 22 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Lifeblood Live Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

با نصب Lifeblood Live Wallpaper بر روی گوشی خود سلول های قرمز را به صورت شناور در صفحه نمایش مشاهده نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . رنگ ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نموده و آن ها را در صفحه نمایش قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این تصویر زمینه ها همگی به صورت سه بعدی عرضه شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی گلکسی نوت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد وال پیپر

اندروید کده بازدید : 19 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Photo FX Live Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Photo FX Live Wallpaper مجموعه تصاویر زنده  خودتان را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی قرار دهید! با استفاه از آن، می توانید لایو والپیپر های خود را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کنید. انیمیشن به کار رفته در این لایو والپیپر ها  بسیار زیبا می باشد و قادر خواهید بود تا عکس های خود را همراه با انیمیشن های زیبا به صورت اسلاید شو تماشا کنید. قابل توجه است که  این لایو والپیپر  تا به اکنون بیش از ۷ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است.

ویژگی های اصلی:

انیمیشن های بسیار زیبا

نمایش به صورت اسلاد شو

تنظیم رنگ قال

مصرف بسیار کم باطری

امکان تغییر فاصله تصاویر

 

اندروید کده بازدید : 28 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Atlantis-3D-Pro-Live-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از برترین و قانع کننده ترین لایو وال پیپر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید با نام Atlantis 3D Pro Live Wallpaper  را به شما کاربران عزیز داریم . این تصویر زمینه شما را به اعماق دریا ها و اقیانوس ها خواهد برد .سفر افسانه ای به جزیره آتلانتیس داشته باشید . شما در این تصویر زمینه  گونه های مختلف ماهی ، پوشش گیاهی ، غواصان متحرک و تصاویر واقع بینانه ای را مشاهده خواهید کرد . این تصویر زمینه بسیار دقیق و شفاف است . سفر بسیار خوبی را در جزیره افسانه آتلانتیس داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

بارگذاری آهسته در برخی از دستگاه ها

تصویر زمینه سه بعدی

سفر به جیزره آتلانتیس

مصرف کم باطری

اندروید کده بازدید : 12 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)
Alien-Jungle-3D-Live-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال وال پیپرهای سه بعدی هستید ؟ اگر این طور است  ما Alien Jungle 3D Live Wallpaper را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این وال پیپر جنگل تخیلی و پرماجرا را به گوشی اندرویدی خود بیاورید . آبشارها را مشاهده نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این مجموعه فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

ویژگی های صلی:

مشاهده آبشارها و طبیعت شگفت انگیز

به کار رفتن تصاویر سه بعدی

مصرف فوق العاده کم باطری

 

اندروید کده بازدید : 17 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

Creacked-Screen-Parallax-3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Cracked Screen 3D Parallax PRO بهترین والپیپر زنده صفحه نمایش شکسته برای اندروید است! با استفاده از شتاب‌سنج و یا ژیروسکوپ دستگاه اندروید، افکت پارالاکس سه‌بعدی را به نمایش می‌گذارد.

ویژگی‌ها:

الگوهایی با رزولوشن اچ‌دی که برای تبلت ساخته شده

نمایش زنده استفاده از رم، پردازنده، شبکه و باتری با استفاده از تصاویر متحرک

حالت شوخی: برای شکستن تکان دهید!

دارای تنظیمات زیاد

استفاده از تصاویر پس زمینه شما

تنظیم پارامترهای افکت پارالاکس

اندروید کده بازدید : 92 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

مجموعه عکس و والپیپر حاضر شامل ۲۰ عکس است که از جدیدترین های دنیای عکس موبایل گلچین شده و درآن  موضوعهای متنوع  برای سلایق مختلف وجود دارد…فرمت عکس ها jpg است.


اندروید کده بازدید : 29 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

از جمله قابلیت های جذابی که از نسخه ۲٫۲ (فوریو) به سسیتم عامل اندروید اضافه شد، والپیپر های متحرک یا Live Wallpaper ها هستند که جذابیت خاصی به گوشی می دهند. اکنون در سایت اندرویدکده یکی از جذابترین  لایو والپیپرها یعنی Luma Live Wallpaper را آماده کرده ایم ، Luma  لایو والپیپری متشکل از چندین  تم مختلف بسیار زیبا و جذاب می باشد که زیبایی را برای گوشی شما به ارمغان می آورد.


اندروید کده بازدید : 504 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود والپیپر متحرک فضا Space HD v1.0

با لایو والپیپر Space HD نمایی از تمامی منظومه شمسی که بسیار زیبا و خیره کننده می باشند بر روی هوم اسکرین خود داشته باشید. سفری به عطارد، کوتوله یخی و سیاره پلوتون داشته باشید و با شگفتی های این جهان آشنا شوید. همچنین می توانید کره زمین را که از آن بالا نیمه روشن و بسیار کم نور به نظر می رسد مشاهده کنید. ابرها، ستاره ها، نقطه های قرمز و سیاه چاله ها همگی به خوبی قابل رویت می باشند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این لایو والپیپر زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



اندروید کده بازدید : 48 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

اگر بعضی وقت های کارهای روزانه خود را فراموش میکنید و یا همیشه یک یادداشت همراه خود دارید با این نرم افزار تمام مشکلات شما حل خواهد شد این ویجت یک لیست کارهای روزانه بر روی صفحه اندروید شما ایجاد میکند که میتوانید کارهای خود را در آن یادداشت کنید و بعد از انجام آنها کنار آن تیک بزنید.


اندروید کده بازدید : 29 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
1

 

با نرم افزار Liquid Face به راحتی هر چه تمام تر و بدون هیچ پیچیدگی خاصی میتونید عکس های دوستاتون یا هر کسی رو دست کاری کنید. مثلا با لمس نوک بینی اونها میتونید بینیشون رو کوچیکو بزرگ کنید و کلی سرگرم بشید…! میتونید راحت با این نرم افزار از فرد مورد نظر عکس بگیرید و همون لحظه به دست کاری اون عکس و تبدیل اون به یه کاریکاتور با مزه و طنز مشغول بشید … طوری که خود طرف هم کلی میخنده به عکس خودش! البته با عکس های ذخیره شده روی گوشی هم میتونید توی چند دقیقه یه عکس خنده دار بسازید.

برای ویژگی های دیگر ،عکس و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

پیشنهاد می کنم اونو از دست ندید…


اندروید کده بازدید : 33 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

اگر شما هم بعضی از روزهای مهم مثل تاریخ تولد دوستان و…  را فراموش میکنید ،این نرم افزار مشکل شما را به راحتی حل میکند این ویجت که بر روی اندروید شما نصب میشود با قرار گرفتن بر روی صفحه home page شما روز شماری از وقایع پیش رو را به شما نشان میدهد با این ویجت دیگر هیچ مناسبتی را فراموش نخواهید کرد.

اندروید کده بازدید : 33 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود تصویر زمینه متحرک Thor: The Dark World LWP v1.06

آیا بازی Thor: The Dark World را به یاد دارید؟ اکنون لایو والپیپر رسمی این بازی برای اندروید منتشر شده است! این لایو والپیپر با داشتن محیطی فوق العاده زیبا و با کیفیت نمایی زیبا از قهرمانان این بازی را بر روی هوم اسکرین گوشی یا تبلت اندروید شما به ارمغان می آورد. زمانی که باتری گوشی شما فول است جریان الکترسیته صفحه نمایش شما را در بر خواهد گرفت! همچنین زمانی که باتری شما در حال تخلیه می باشد شمشیر ثور به رنگ قرمز در می آید و چشمک می زند. می توانید محیط این لایو والپیپر را به دلخواه خود شخصی سازی کرده و از آن لذت ببرید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 30 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود لانچر فوق العاده Next Launcher 3D v2.08

لانچر فوق العاده Next Launcher 3D یکی از بهترین لانچرهای سیستم عامل اندروید می باشد. این لانچر هوم اسکرین شما را به حالت سه بعدی در آورده و با افکت های زیبای خودش به محیط کاربری شما شکلی خاص می دهد. به وسیله ی آن می توانید برنامه های موردنظر خود را به شکلی زیبا و پراکنده در هوم اسکرین قرار دهید. همچنین ویجت های کاربردی را به صورت سه بعدی قرار دهید. افکت های موجود در این لانچر بسیار جذاب می باشد.

ویژگی های عمومی لانچر:

تبدیل محیط کاربری شما به حالت سه بعدی

امکان تعویض پیشنمایش هوم اسکرین

امکان نصب تم های متنوع

ویژگی های نسخه پولی:

افکت های سه بعدی حرفه ای و زیبا

ایجاد آیکون های منحصر به فرد برای برنامه ها

امکان نصب تم های مختلف لانچر های دیگر

امکان افزایش صفحات تا ۷ صفحه

 

اندروید کده بازدید : 95 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
مجموعه تصاویر Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ (سری دوم)

سری دوم با کیفیت Full HD

در این مطلب مجموعه ای دیگر از ۲۴ والپیپر منتخب و فوق العاده زیبا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تمامی تصاویر دارای رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند. اگر از طرفداران سری اول این تصاویر بودید به هیچ وحه این سری را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود برنامه لاک اسکرین GO Locker v2.07

اگر از لاک اسکرین گوشی خود خسته شده اید و یا برای شما تکراری شده است با نصب لاک اسکرین GO Locker می توانید آن را متحول کرده و علاوه بر آن هر موقعی که خواستید تم های بسیار زیبا نصب کنید. این لاک اسکرین بیش از ۲۴۰ هزار بار دریافت شده و امتیاز آن در گوگل پلی به ۴٫۴ رسیده است.از ویژگی های جالب این لاک اسکرین باز شدن قفل به وسیله امضا می باشد.

ویژگی های کلیدی:

دارای پس زمینه های بسیار زیبا

امکان نصب تم های مختلف

امکان بازکردن صفحه به وسیله پین، الگو و امضا

نمایش اطلاعات آ ب و هوا

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود برنامه شماره بزن! Add contact v1.0

خیلی وقت ها پیش می آید که شما نیاز دارید شماره دوست یا آشنایانتان را در گوشی خود ذخیره کنید. اما اگر این کار را با استفاده از سیستم عامل گوشی و بدون نرم افزار انجام دهید ممکن است مدتی طول بکشد که دیگر نمی توانید در آن مدت کوتاه شماره را به راحتی ذخیره کنید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید در کم ترین زمان ممکن شماره دوستانتان را ذخیره سازید. از جمله ویژگی های برنامه می توان به محیط کاربری ساده و روان آن اشاره کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 11,840
  • بازدید کلی : 133,200
  • کدهای اختصاصی