loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 30 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

Thrive-Island---Survival

Thrive Island – Survival یک بازی بقاء در محیط طبیعی است که هدف شما در آن این است که در این محیط خصمانه، زنده مانده و پیشروی کنید. در این جزیره شکار کنید، در محیط آن به اکتشاف بپردازید و به صورت دستی وسایل مختلف بسازید! از قدرت ساختت و ساز، وسایل، اکتشاف، مبارزه و بقاء خود استفاده کرده و به هر قیمتی سعی کنید زنده بمانید!

ویژگی‌ها:

سیستم ساختمان‌سازی پویا

دارای محیط سه بعدی وسیع

دنیای واقع‌گرایانه با چرخش روز و شب

اندروید کده بازدید : 26 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

The-Last-Express

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در سال ۱۹۱۴ در آستانه جنگ با اروپا لوکس اکسپرس قصد دارد تا از پاریس به قسطنطنیه حرکت کند ! هدف او از ایجاد این مسیر ، جا به جایی آسان مسافران از شرق به غرب می باشد  . تمامی این ها در بازی The Last Express پدیدار می شوند . بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد در این بازی وجود دارد  . اگر می خواهید که یک ماجراجوی خوب باشید ، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . سرنخ های معتبر را کشف کرده و به صورت مخفیانه حرکت کنید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی ، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

قابلیت بازگشت به عقب به هر نقطه از داستان

وجود ۳۰ شخصیت منحصر به فرد در بازی

پیدا کردن سرنخ های متعدد در بازی

وجود دستاورد های متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات موجود در گوشی گلکسی اس ۲

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اندروید کده بازدید : 20 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
رThe-Chub

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مرد خپل گرسنه است! به او غذا بدهید! بازی منحصربه‌فرد The Chub سبک بازی پویا را با خوردن، فرار کردن و باز هم خوردن ترکیب کرده است، کسی اسم دونات پنیری با کره بیکن را آورد؟ در این بازی  باید با عبور از موانع ستاره‌ها را جمع‌آوری کنید و تا می‌توانید چاق شوید. مواد لازم برای آشپزی را جمع‌آوری کنید، سپس دستپخت شاهکار پرچرب خود را نوش جان کنید.

ویژگی‌ها:

مرد خپل را با کج کردن دستگاه هدایت کنید

همه مواد لازم را جمع‌آوری کنید تا ۳ ستاره بگیرید

پس از هر مرحله به خوردن بپردازید

 

اندروید کده بازدید : 22 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Sonic-Dash

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سریع‌ترین خارپشت دنیا تا چه حد می‌تواند بدود؟ در بازی Sonic Dash در میان محیط‌های خیره کننده سه بعدی بدوید، بپرید و بچرخید و امتیاز بگیرید. این بازی به سبک دونده بی پایان است که در آن باید با سرعت زیاد از موانع عبور کنید. با استفاده از شتاب سونیک می‌توانید با سرعت‌های دیوانه‌وار حرکت کنید و هرچیزی را در مسیر خود نابود کنید. گرافیک خیره کننده دنیای زیبا و پرجزئیات سونیک را بر روی گوشی و تبلت تجربه کنید. با استفاده از جدول امتیازات می‌توانید با دوستانتان به رکوردزنی بپردازید.

اندروید کده بازدید : 28 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی زیبای Third Blade را آماده کرده ایم. شما در این بازی راه سختی را در پیش دارید، باید از میان جنگل های تاریک و راه های پر پیچ و خم رد شوید و دشمن را نابود کنید. در این راه از سه شمشیر با ویژگی های مختلف بهره می برید و مهارت های زیادی را بدست خواهید آورد. گیم پلی بی نظیر و گرافیک عالی شما را مجبور می کند تا انتهای بازی Third Blade را دنبال کنید. برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 151 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

زورو قهرمان مکزیکی است که همه ما او را می شناسیم. این بار کاپیتان کاپاسترانو  به همراه دار رو دسته اش دست به جنایت و تبهکاری زده و بار دیگر این زورو است که باید با مقابله با ظلم بپردازد. در این بازی تکنیک های مبارزه ای مختلفی برای زورو وجود دارد و همچنین این بازی داری  گرافیک دو بعدی و گیم پلی عالی است که مطمئنا می تواند شما را مجذوب خود کند. برای دیدن تصاویر بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دنیای گو World of Goo v1.2

به دنیای Goo ها خوش آمدید. World of Goo یک بازی فکری و در سبک پازل است که بسیار جذاب است بوده و در مدتی کوتاه شما را مجذوب خود می سازد. شما در هر مرحله تعدادی Goo در اختیار دارید. اینها موجوداتی گرد و سیاه رنگ هستند که باید با استفاده از آنها به ساختن پل ها و شکل هایی برای رسیدن به مقصد بپردازید. این بازی دارای گرافیک زیبا، صدا گذاری فوق العاده و مراحل بسیار متنوع و جذاب می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی جذاب را از دست ندهید.

برای دانلود این بازی بسیار جذاب و تصاویر بیشتر از محیط‌ آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

اندروید کده بازدید : 109 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن و هیجان انگیز Swordigo v1.0

در بازی زیبای Swordigo وارد قلمرو جادوگران شوید و شهرها، هیولاها و گنجینه های جادویی موجود در این قلمرو را مورد بررسی قرار دهید. در طول سفر خود به نقاط مختلف این دنیای جادویی موجودات مختلفی قصد کشتن شما را خواهند داشت، پس بسیار مراقب باشید. با گذشت زمان تجربه شخصیت شما بیشتر خواهد شد. در طول سفر خود سلاح های مختلفی از جمله: شمشیر، سلاح های جادویی و کمان پیدا خواهید کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی BADLAND v1.700 همراه دیتا

BADLAND بدون شک یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است! این بازی تاکنون بیش از ۷ میلیون بار بر روی سیستم عامل های مختلف نصب شده است! به گفته سایت AppSmile این بازی دارای گیم پلی منحصر به فردی است که حداقل یکبار باید آن را تجربه کنید!

برخی از جوایز:

- برنده جایزه Nordic Indie Sensation در شمال اروپا (سال ۲۰۱۳)

- برنده بهترین بازی اوپا در سال ۲۰۱۲

- برنده جایزه SCEE اروپا در سال ۲۰۱۲

BADLAND یک بازی زیبا و ماجرایی است که در جنگل های زرق و برق دار و پر از درخت ها و گیاهان مختلف اتفاق می افتد! این جنگل بسیار زیبا است و گاهی اوقات شبیه جنگل های جادویی به نظر می رسد. اما اینجا مشکلی وجود دارد، گویا چیزی درست نیست و اتفاقات عجیبی رخ می دهد! حال شما برای اطلاع از موضوع کنترل یکی از ساکنان این جنگل را برعهده خواهید داشت. ماجراجویی خود را آغاز کنید و ببینید چه اتفاقی برای این جنگل دوست داشتنی افتاده است. در راه موانع و تله های بسیاری وجود دارند، پس حسابی مراقب باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- دارای ۸۰ مرحله چالش برانگیز در حالت تک نفره بازی

- قابلیت مولتی پلیر تا حداکثر ۴ نفر در ۲۱ مرحله

- خودآموز کنترل های تک لمسی بازی و گیم پلی عالی

- مراحل جدید به زودی …

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این شاهکار را از دست ندهید!

 

اندروید کده بازدید : 40 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی خانه دکتر پاندا Dr. Panda’s Home v1.1 همراه دیتا

در بازی Dr. Panda’s Home چهار داستان سرگرم کننده برای بازی وجود دارد! شما می توانید در انجام کارهای روزانه به هریک از این حیوانات کمک کنید و پاداش دریافت کنید. همجنین می توانید کارهای خانه را انجام دهید و مراقب لباس های شسته شده باشید! با انجام این کارهای روزمره سکه های بیشتری کسب می کنید که با آن ها می توانید آیتم های مختلفی بخرید. همچنین خرگوش دوست داشتنی که در اطراف خانه دکتر پاندا زندگی می کند را فراموش نکنید!

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک بسیار بالا و محیط ۳ بعدی بسیار غنی

- وجود ده ها انیمیشن سرگرم کننده

- ۴ داستان مختلف با چالش های متفاوت

- جمع آوری سکه و خرید آیتم های جدید

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 11,752
  • بازدید کلی : 133,112
  • کدهای اختصاصی