loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 79 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

FEII

مدت ها پیش بشریت برای نجات جان خود به یک سیاره دیگر مهاجرت نمودند . در بازی Fell: Escape Cyrocon روز در حال پایان بوده و قهرمان داستان ما به نام Benet  سقوط کرده است . شما در این بازی وظیفه دارید را مردم را نجات دهید . دشمنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . در برابر دیگر بازیکنان رقابت کرده و در امتیازات خود را وارد شبکه های اجتماعی کنید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و با استفاده از آیتم های متنوع امتیازات خود را به حداکثر برسانید .

اندروید کده بازدید : 18 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 Cut-The-Rope-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا نسخه دوم بازی CUT THE ROPE 2 را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما وظیفه دارید طناب را به گونه ای ببرید که آب نبات داخل دهان هیولا بیافتد . بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و با شخصیت های جدیدی رو به رو شوید . با دوستان خود رقابت نموده و آن ها را در این رقابت شکست دهید . مکان های جدید را کشف کنید و امتیازات متعددی را کسب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی برای تبلت ها

افزایش وضوح تصاویر بازی

رفع برخی اشکالات

 نسخه مخصوص Tegra

اندروید کده بازدید : 34 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Sideswype

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

SideSwype یک بازی ساده‌گرایانه از سبک پازل مکعب‌ها است. این بازی ترکیبی از سبک مکعب‌های کشویی ۴طرفه و جورچین ۳تایی در یک بازی است. با داشتن روند بازی‌ای که یادگیری آن بسیار آسان است به همراه کنترل‌های لمسی و سرعت بازی که در کنترل کاربر است، این بازی، بهترین بازی پازل برای موبایل است. هرچقدر می‌خواهید سریع و یا آهسته بازی کنید، حتی می‌توانید کمی استراحت کنید و سپس به ادامه بازی بپردازید. این بازی دارای گرافیک شگفت‌انگیزی به سبک ساده‌گرایانه است و موسیقی زمینه زیبایی دارد.

اندروید کده بازدید : 20 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Instantion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Instantion یک بازی پازل دو بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد . این بازی ترکیبی از چندین پازل بوده که شما بایستی آن ها را حل نمایید . بلوک ها را هل داده و آن ها را کنار یکدیگر به صورت منظم بچینید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود دستاوردهای بی شمار ، گیم پلی هیجانی و  اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله هیجانی می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۵۰ مرحله هیجانی و جذاب

ترکیبی از چندین پازل

گیم پلی جذاب

 

اندروید کده بازدید : 25 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

darkmaze از جمله بازی های شتابسنجی است که از زمان عرضه شدنش طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شما باید با حرکت دادن گوشی خود گوی را در مارپیچی تاریک به سمت مقصد هدایت کنید. در این مارپیچ بر سر راه شما لیزر ها ، پرتگاه ها ،  تیغ ها ، توپ ها و موانع دیگری در کمینتان هستند. این بازی داری ۲۵ مرحله زیبا و جذاب است. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.


اندروید کده بازدید : 494 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Early bird یک بازی زیبا با گرافیک کارتونی است. شما در این بازی باید به پرنده کوچک کمک کنید تا با طی مسیری به لانه کرم برسد. شما برای طی مسیر تعداد محدودی امکان پرواز دارید ، پس باید درست نشانه گیری کنید و همچنین برای به دست آوردن امتیاز بیشتر کفشدوزک های سر راهتان را نیز بخورید. این بازی دارای ۹۶ مرحله می باشد که در آپدیت های بعدی به آن افزوده خواهد شد. شاید مراحل اول این بازی بسیار آسان به نظر بیاید اما با گذشت چند مرحله به جذابیت این بازی پی خواهید برد.


اندروید کده بازدید : 99 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Traffic Jam یک بازی جذاب برای طرفداران بازی های فکری است. شما در این بازی باید با جا به جا کردن ماشین ها ، راه ماشین زرد رنگ را  به سمت خروج باز کنید.  این بازی دارای ۴ تم مختلف می باشد. این بازی با داشتن ۵۰۰۰ مرحله می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.


اندروید کده بازدید : 29 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)
1

 

شما در بازی Paper Toss یک هدف دارید و آن انداختن کاغذ مچاله شده به درون سطل زباله است. شما باید نشانه گیری کنید و بعد با یک پرتاب دقیق گلوله کاغذی را به درون سطل بیاندازید ، البته این کار به این سادگی ها هم نیست زیرا در سر راه شما پنکه ای وجود دارد که در هر پرتاب جهت و قدرت باد آن تغییر می کند و شما باید با توجه به آن زاویه پرتاب خود را تنظیم کنید. این بازی با وجود سادگی جذابیت زیادی دارد ، پس  همین الان هنر پرتاب خود را بیازمایید و رکورد خود را ثبت کنید.


اندروید کده بازدید : 48 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دنیای ترسیم شده : برج نقاشی Drawn: The Painted Tower v1.0.0 همراه دیتا

وارد دنیایی ترسیم شده و اسرار آمیز شوید! Drawn نام جدیدترین بازی شرکت Big Fish می باشد که برای اندروید منتشر شده است. وارد برج نقاشی شوید و تلاش کنید تا سرنوشت وحشتناکی که در انتظار شما است را تغییر دهید. نفرین بسیار بدی در برج نقاشی وجود دارد، برای عبور از هر طبقه لازم است تا معماهای بسباری را حل کرده و با شخصیت های متفاوتی روبرو شوید. اما نکته مهم اینجا است! آن ها دوست هستند یا دشمن؟ زمان اندکی مانده است تا تاریکی به برج برسد. چه چیزی در انتظار شما است؟ آیا می توان نفرین سیاه را باطل کرد و به قسمت فوقانی برج نقاشی رسید؟ برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


اندروید کده بازدید : 19 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

اگر شما هم از طرفداران بازی های استفاده کننده از سیستم شتاب سنج گوشی تان هستید از دانلود این بازی پشیمان نخواهید شد.

در این بازی یک تخته متصل به یک موتور چرخان قرار دارد که شما با تکان دادن گوشی می توانید تخنه را به سمت راست یا چپ تکان دهید و ماموریت شما در این بازی این است که گوی ستاره دار را روی تخته نگه دارید و نگذارید تا به زمین بیفتد ، اما این تمام بازی نیست ، بلکه در حین بازی گوی های رنگی در اندازه های مختلف روی تخته میفتد و باعث سنگین شدن یک سمت تخته شما خواهد شد و شما با تکان دادن سریع گوشی نباید بگذارید که گوی اصلی که ستاره دار است بر زمین بیفتد.

از ویژگی های این بازی این است که در عین سادگی محیط آن ، بسیار مهیج است .


اندروید کده بازدید : 596 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی شلیک مرگبار The Deadshot v1.0.0 همراه دیتا

اتفاق وحشتناکی در یک آزمایشگاه رخ داده است! یکی از دانشمندان در حال کار بر روی ویروس های اصلاح شده ژنتیکی بوده است. او این آزمایشات را بر روی انسان ها انجام داده که نتایج فاجعه بازی در بر داشته است. ویروس زامبی به سرعت در حال گسترش میان مردم شهر است. این ویروس از افراد بی خانمان شروع شده و در حال پیشرفت است. شما آخرین امید هستید، در سلاح خود را آماده کرده و زامبی ها را نابود کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود!

برخی از ویژگی های بازی:

- گیم پلی واقع گرایانه و جذاب

- معنی واقعی تک تیرانداز بودن

- نشانه گیری دقیق و کسب امتیاز بیشتر

- وجود انواع مختلف زامبی ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 34 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فکری و هیجان انگیز Motor Town:Soul of the Machine v1.0 همراه دیتا

در بازی Motor Town:Soul of the Machine شما در نقش یک خبرنگار می باشید. وظیفه دارید به شهر متروکه ای سفر کنید و با یک مخترع عجیب و غریب که باور دارد اتومبیل ها دارای روح می باشند مصاحبه نمایید و در این مورد تحقیقات لازم را انجام دهید. آیا اتومبیل ها دارای روح هستند یا روح کسی آن ها را کنترل می کند؟ تحقیقات خود را آغاز نمایید و راز این شهر متروکه را کشف کنید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ۳۴ مکان وهم آور و جذاب

- وجود وسایل پنهان

- ۲۱ بازی مینی نهفته

- آموزش یادگیری مراحل

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اندروید کده بازدید : 28 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دنیای گو World of Goo v1.2

به دنیای Goo ها خوش آمدید. World of Goo یک بازی فکری و در سبک پازل است که بسیار جذاب است بوده و در مدتی کوتاه شما را مجذوب خود می سازد. شما در هر مرحله تعدادی Goo در اختیار دارید. اینها موجوداتی گرد و سیاه رنگ هستند که باید با استفاده از آنها به ساختن پل ها و شکل هایی برای رسیدن به مقصد بپردازید. این بازی دارای گرافیک زیبا، صدا گذاری فوق العاده و مراحل بسیار متنوع و جذاب می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی جذاب را از دست ندهید.

برای دانلود این بازی بسیار جذاب و تصاویر بیشتر از محیط‌ آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

اندروید کده بازدید : 21 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی شکارچی بیگانگان Alien Shooter v1.0.2

Alien Shooter یک بازی اکشن و هیجان انگیز با گرافیک بالا و سلاح های مرگبار مختلف می باشد که پیش از این برای Pc منتشر شده بود. موجودات بیگانه زمین را اشغال کرده اند و در حال نابودی انسان ها می باشند. در این بازی ماموریت شما بسیار ساده است، این موجودات وحشی را نابود کنید قبل از اینکه این سیاره را نابود کنند.

ویژگی های بازی:

- ۱۰ ماموریت مختلف برای نابودی بیگانگان

- وجود سلاح های مختلف برای نابودی دشمنان

- ایستادگی در مقابل جمعیت عظیمی از هیولاها

- دشمنان بیشتر در سطوح بالاتر بازی

- گیم پلی روان و جذاب بازی

برای دانلود و تصاویر بیشتراز محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 29 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی رودخانه های آلیس The Rivers of Alice v1.40 همراه دیتا

The Rivers of Alice یک بازی ماجرایی و گرافیکی زیبا است که شما را وارد دنیایی عجیب و پر از رمز راز با شخصیت های الهام گرفته از موسیقی و شعر های vetusta morla می کند. هر دفعه که آلیس به خواب می رود وارد یک دنیای فانتزی و عجیب می شود! حال شما باید به او کمک کنید تا با ترس خود مقابله کند و راست را از دروغ تشخیص دهد. بازی دارای گرافیک بسیار بالا و محیطی ساخته شده از آبرنگ و جوهر می باشد.

برخی از ویژگی های بازی:

- ماجرای بسیار زیبا با گرافیک بالا و جذاب

- گیم پلی بسیار جذاب و داستان طولانی

- شامل زبان های: انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی و …

اگر طرفدار بازی های ماجرایی می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 11,879
  • بازدید کلی : 133,239
  • کدهای اختصاصی