loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 77 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام و خسته نباشید خدمت شما

این سایت به بنده واگذار شده که خودم طراح سایت هستم و سایت دارم

http://wpfpw.ir

بنده وقت رسیدگی به اینجا رو ندارم و چندین ماه یک بار شاید اینجا رو اپدیت کنم و با این حال روزی 10 الی 20 آی پی بازدید دارد


و اگر بخواهید میتوانم این وبلاگ را در سایتم تبلیغ کنم

(رتبه سایت بنده خیلی خوب است و روزانه 60 الی 80 آی پی بازدید دارم)

اگر مایل به خرید هستید لطفا به من ایمیل بزنید و من چند دقیقه بعد جواب شما را خواهم داد

قیمت هم توافقی

اندروید کده بازدید : 87 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.

 

اموزش نصب دیتا بازی ها

دیتا بازی ها را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید.

 

با برخورد با هر مشکل سریعا یا نطر دهید یا به ما ایمیل کنید

اندروید کده بازدید : 75 جمعه 19 دی 1393 نظرات (2)
Death-Moto-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

موتور سواری مرگبار را در گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید ! در بازی Death Moto 2 شما با انتخاب موتور وارد یک دنیای عجیب و غریب می شوید ، دنیایی پر از زامبی و اژدها ! در برابر حملات زامبی ها از خودتان مقاومت نشان داده و از دست آنان فرار کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و گیم پلی بسیار عالی آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن موتورهای جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

تغییر قیمت موتورها

 

اندروید کده بازدید : 78 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

\"Boom

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Boom Beach نام یک بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که شما را وارد یک نبرد حماسی می کند . اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید دشمنان را از ببرید یا خیر ؟! دقت داشته باشید که همه چیز در این نبرد به تصمیم شما بستگی دارد . در جزیره های مختلف به کاوش پرداخته و با پیدا کردن دشمنان به آن ها تیراندازی نمایید . نیروهای خود را متحد نموده و در جزیره های بهشتی به دشمنان حمله کنید . بیش از صدها پایگاه نظامی مختلف در جزیره ها بنا شده که هنگام عبور از جزیره ها باید حواستان به این پایگاه ها باشد . اگر طرفدار بازی های رقابتی و هیجان انگیز هستید بدون شک این بازی بهترین انتخاب خواهد بود . آیا شما برای نبرد آماده هستید ؟

ویژگی های اصلی:

وجود پایگاه های نظامی متعدد

کاوش در جزیره های متعدد

نابود کردن دشمنان

اندروید کده بازدید : 71 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Championship-Street-Racing-3D 

در بازی Championship Street Racing 3D  شما باید با نهایت سرعت حرکت کنید . آیا به دنبال ماشین سواری غیر قانونی بوده اید ؟ آیا به ماشین های پرسرعت علاقه مند هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . برای اجرا تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را آغاز نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۹ ماشین پر سرعت

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک سه بعدی بازی

وجود ۳ مکان زیبا

اندروید کده بازدید : 83 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Armored Car HD (Racing Game) v1.1.6 – Unlimited

Rating: 4.1/5 (13 votes cast)
تعداد بازديد: 16,013
افزودن به علاقه مندی

\"Armored-Car-HD-(Racing-Game)\"

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Armored Car HD (Racing Game) یک بازی است که علاوه بر اینکه به شما لذت مسابقات اتوموبیلرانی را می‌دهد، دارای ویژگی‌هایی مانند تیراندازی، شلیک موشک و انداختن مین بر سر راه رقیبان می‌باشد. در مسیرها بر سر راهتان موانع مختلفی ظاهر می‌شود که باید حواستان به آن‌ها باشد و گرنه رقیبان از آن‌ها به نفع خودشان استفاده خواهند کرد.

ویژگی‌ها:

دارای ۸ صحنه و ۸ ماشین مختلف

سه حالت مسابقه مختلف: استاندارد، بقاء و تعقیب و گریز

به اشتراک‌گذاری نتیجه به همراه عکسی از بازی بر روی فیسبوک

اندروید کده بازدید : 50 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Batman Arkham Origins v1.2.1 + data

Rating: 3.9/5 (28 votes cast)
تعداد بازديد: 24,056
افزودن به علاقه مندی

Batman Arkham Origins

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

 

اندروید کده بازدید : 79 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

FEII

مدت ها پیش بشریت برای نجات جان خود به یک سیاره دیگر مهاجرت نمودند . در بازی Fell: Escape Cyrocon روز در حال پایان بوده و قهرمان داستان ما به نام Benet  سقوط کرده است . شما در این بازی وظیفه دارید را مردم را نجات دهید . دشمنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . در برابر دیگر بازیکنان رقابت کرده و در امتیازات خود را وارد شبکه های اجتماعی کنید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و با استفاده از آیتم های متنوع امتیازات خود را به حداکثر برسانید .

اندروید کده بازدید : 71 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

Galaxy-at-war

Galaxy at War Online  نام یک بازی آنلاین و استراتژیک برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد . تمام تلاش خود را به کار گرفته و هنگام مبارزه با مهاجمان سیاره های جدید را کشف نمایید . پایگاه های نظامی متعددی را ساخته و کشتی های جنگی عظیمی را تولید نمایید . به ناوگان خود دستور حمله دهید . جهان را تسخیر نموده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . این بازی را می توان جزو یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی برای سیستم عامل اندروید دانست . در این حماسه شرکت کرده و مراحل را آغاز کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن مراحل جدید به بازی

رفع برخیا شکالات جزئی

بهینه سازی بازی

اندروید کده بازدید : 29 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

\"Vision\"

در بازی Vision The Game  بایستی خودتان را برای یک چالش غیر منتظره آماده کنید . از طریق عبور از مارپیچ های خطرناک مراحل را به اتمام رسانده و امتیازات فراوانی را کسب نمایید . مهارت خود را محک بزنید . ببینید که با چه سرعتی بازی را تمام می کنید ! از موانع تند و تیز عبور نموده و ساعت ها خودتان را سرگرم کنید . در طول مسیر به دنبال orbs باشید . واکنش خود را نسبت به قوانین ، موانع تند و تیز و … نشان داده و سرعت خود را امتحان کنید . شایان توجه است که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغاتی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

تست سرعت عمل در بازی

جمع آوری امتیازات مختلف

گیم پلی چالش انگیز


اندروید کده بازدید : 30 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

Thrive-Island---Survival

Thrive Island – Survival یک بازی بقاء در محیط طبیعی است که هدف شما در آن این است که در این محیط خصمانه، زنده مانده و پیشروی کنید. در این جزیره شکار کنید، در محیط آن به اکتشاف بپردازید و به صورت دستی وسایل مختلف بسازید! از قدرت ساختت و ساز، وسایل، اکتشاف، مبارزه و بقاء خود استفاده کرده و به هر قیمتی سعی کنید زنده بمانید!

ویژگی‌ها:

سیستم ساختمان‌سازی پویا

دارای محیط سه بعدی وسیع

دنیای واقع‌گرایانه با چرخش روز و شب

اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)
Shadow-Rally

روزانه بازی های متعددی برای گوشی های اندرویدی عرضه شده که هر کدام جذابیت و طرفداران خاص خود را دارد . اکنون قصد داریم یکی از جذاب ترین و جدید ترین بازی های تولید شده در سبک رانندگی به نام Shadow Rally را به شما عزیزان معرفی نماییم . در این بازی بایستی وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز کنید . در طول مسیر سکه ها و جواهرات متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را جمع آوری نمایید . ماشین و یا موتور خود را اسپورت کرده و آن را به صورت کامل سفارشی سازید . مراقب باشید ، زیرا گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور بوده و ممکن است معتاد آن شوید . تمام توان و کوشش خود را به کار برده و با عبور از موانع فوق العاده خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و اعتیاد آور

گرافیک فوق العاده خوب

سطوح مختلف بازی


اندروید کده بازدید : 25 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
Balx---Icon-Pack

بدون شک کار کردن با یک رابط کاربری خسته فوق العاده خسته کننده خواهد بود ! اگر از کار کردن با محیط تکراری گوشی خود خسته شده اید ما Balx – Icon Pack را به شما پیشنهاد می کنیم . این مجموعه حاوی ۱۸۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که به لطف وجود تصویر زمینه های فانتزی تکمیل شده است . آیکان ها را بر روی صفحه قرار داده و از کار کردن با آن ها نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با بیشتر لانچرهای اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد آیکان ها


اندروید کده بازدید : 29 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
Wreck'em

آیا فکر می کنید که بتوانید در بیابان و صحرا زنده بمانید ؟ در بازی Wreck’em Racing شما در مسیرهای متفاوتی در بیابان با دوستان خود رقابت خواهید کرد . دقت داشته باشید که بیش از ۹ اتومبیل مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجانی و نفسگیر می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماشین های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 32 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
LeanBooth

با استفاده از نرم افزار Lean Booth قادر خواهید بود تا خودتان را لاغر کرده و بینی ، لب و پاهای خود را کوچک تر نمایید ! برای این کار تنها کافی است یک عکس از گالری انتخاب کرده و یا به سادگی با دوربین گوشی خود عکس بگیرید . قابل توجه است که این اپلیکیشن در برخی مواقع نظیر کوچک و یا بزرگ کردن تصاویر افراد بسیار جذاب خواهد بود . پس از اتمام کار این امکان را خواهید داشت تا این تصاویر را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود  به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی های سامسونگ

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

اندروید کده بازدید : 28 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Prof-Reminder

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Prof Reminder – missed call یک برنامه کاربردی پیشرفته است که شما را از تماس‌های ازدست رفته و اس‌ام‌اس/ام‌ام‌اس‌های خوانده نشده آگاه می‌کند. این برنامه برای گوشی‌هایی که فاقد چراغ ال ای دی هشدار دهنده می‌باشند، مناسب است.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از پروفایل

یادآوری با استفاده از صدا، ویبره، روشن کردن صفحه نمایش، فلش دوربین، نشانگر ال ای دی

یادآوری درباره تماس های از دست رفته، اس‌ام‌اس و ام‌ام‌اس‌های خوانده نشده

اعلان برای برنامه‌های مختلف مانند واتس‌آپ، وایبر، لاین، اسکایپ، فیسبوک، توییتر و …

 

اندروید کده بازدید : 20 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Magisto

با استفاده از نرم افزار Magisto Video Editor & Maker  قادر خواهید بود به راحتی ویدیوهای خود را ویرایش نمایید . افکت های متنوع را بر روی فیلم ها قرار داده و نتایج کار خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین ابزارهای ویرایش فیلم در فروشگاه گوگل پلی بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ترجمه های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

اندروید کده بازدید : 34 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

Clone-Yourself

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا تابه‌حال از این موضوع که در عکس فقط خودتان هستید خسته نشده‌اید؟ برنامه Clone Yourself – Camera Pro کپی کردن خودتان را در عکس‌ها برایتان آسان می‌کند تا آن را به اشتراک بگذارید و باعث خندیدن و سرگرمی آن‌ها شوید. این برنامه در موقعیت‌های مختلف از شما عکس می‌گیرد و آن‌ها را به یک عکس جالب ترکیب می‌کند.

ویژگی‌ها:

ترکیب تا حداکثر ۴ تصویر

پشتیبانی از رزولوشن کامل دوربین دستگاه اندرویدی شما

نتیجه دلخواه با کم‌ترین تلاش

به اشتراک گذاری بر روی فیسبوک و دیگر شبکه‌های احتماعی

 

اندروید کده بازدید : 29 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

Batman Arkham Origins

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

اندروید کده بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 The-Sandbox

جهان مورد علاقه خود را ساخته و سپس آن را مدیریت نمایید . از تمام نیروی تخیل خود استفاده نموده و جهان مورد علاقه خود را بسازید . تمامی این ها در بازی The Sandbox  وجود دارند . بیش از ۱۵۰ عنصر مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . با ابزارهای موجود در بازی جهانی را مدیریت کنید که موجب تعجب همگان شود ! و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت دو بعدی طراحی شده است . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ابزارهای جدید به بازی

اضافه شدن ترجمه های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 25 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Occupation-Donation

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

زامبی ها در حال نابودی شهر هستند و هیچ کس هم نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد ! اکنون وظیفه شما که در بازی Occupation Donation این است که این زامبی ها را برای همیشه نابود کرده و نسل آن ها را منقرض نمایید . شبانه به زامبی ها حمله کرده و مردم را نجات دهید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن انیمیشن های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

پیشرفت گیم پلی

 

اندروید کده بازدید : 17 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
Elven-Forest-Dynamic-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Elven Forest Dynamic Theme یکی از جدیدترین و زیباترین پوسته های تولید شده برای لانچر Go می باشد . در این پوسته شما یک جنگل زیبا و مرموز را مشاهده خواهید کرد . همین حالا تم را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و  از تماشای جنگل رویایی نهایت لذت را ببرید . از قابلیت اصلی این تم می توان به وجود تصاویر شیک و فانتزی ، تغییر خودکار شب و روز و به کار رفتن انیمیشن های سه بعدی اشاره داشت .

روش نصب پوسته :

۱ – ابتدا پوسته Elven Forest را نصب نمایید

۲ – وارد لانچر شده و بر روی Installed  بروید

 ۳ – سپس این تم را انتخاب کنید

 

اندروید کده بازدید : 21 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

OMG-TD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های دفاعی علاقه مند هستید ما OMG: TD را به شما پیشنهاد می کنیم . در این بازی شما بایستی با نیروی سحر و جادو هیولاهای دشمن را نابود کرده و انتقام خود را از آنان بگیرید . از قدرت های یو پی اس موجود در بازی استفاده نموده و مراحل را به اتمام برسانید . بیش از ۵۰ هیولا در این بازی وجود دارد که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کارتونی عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن پاداش های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 22 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

History Eraser Pro - Clean up v5.3.4

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار History Eraser Pro – Clean up این امکان را به شما می دهد تا به آسانی تاریخچه نرم افزارها را پاک کنید . از حریم خصوصی گوشی اندرویدی خود محافظت کرده و اجازه ندهید دیگران تاریخچه برنامه های موجود در گوشی شما را مشاهده کنند . و در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر پاک کردن تاریخچه اپلییکشن ها ، فضای آزاد بیشتری را برای شما فراهم می نمید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

سازگار با اندروید ۴٫۴

بهبود عمکلرد برنامه

 

اندروید کده بازدید : 24 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (1)
Gunship-Counter-Shooter-3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Gunship Counter Shooter 3D یک بازی تیراندازی سه بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اکنون شما در خط مقدم جبهه قرار دارید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . هیچ قانونی در این بازی وجود ندارد ! حواستان باید کاملا جمع باشد ، زیرا کوچک ترین  غفلتی در حین انجام ماموریت شما را به مرز نابودی می کشاند . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

حملات هوایی و بمباران مناطق

استفاده از سلاح های قدرتمند

گرافیک اچ دی و هیجان انگیز

جلوه های صوتی بی نظیر

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اشتراک گذاری نمرات

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 18 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Big-Action-Mega-Fight

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Big Action Mega Fight یک بازی به سبک کلاسیک برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی شما باید با انتخاب شخصیت های خنده دار ، گروه های جنایتکار و خلافکار را پیدا کرده و با نابود کردن آن ها شهر را از ویرانی نجات دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های سه بعدی ، وجود ۳۵ مرحله در بازی ، رقابت با دوستان و اشتراک گذاری امتیازات در فیسبوک اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای لغو دانلود اتوماتیک

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 22 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Lifeblood Live Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

با نصب Lifeblood Live Wallpaper بر روی گوشی خود سلول های قرمز را به صورت شناور در صفحه نمایش مشاهده نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . رنگ ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نموده و آن ها را در صفحه نمایش قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این تصویر زمینه ها همگی به صورت سه بعدی عرضه شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی گلکسی نوت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد وال پیپر

اندروید کده بازدید : 23 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

UnderWorld-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازگاری کامل با تبلت ها

گرافیک بسیار خوب بازی

استفاده از سلاح های

 


اندروید کده بازدید : 26 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Spy-vs-Spy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Spy vs Spy  با میلیون ها دانلود به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . در این بازی شما در نقش یک جاسوس کوچک قرار داشته که بایستی ماموریت های خود را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت گروهی و از طریق وای فای انجام داده و سپس  با دوستان خود رقابت کنید .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی با وای فای

وجود ۴۸ مرحله هیجانی

جلوه های صوتی بی نظیر

اندروید کده بازدید : 19 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

AMI-Player-Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

AMI Player Pro یک برنامه پیشرفته پخش انواع رسانه‌های صوتی و تصویری برای اندروید است. این اولین پخش کننده تصویری است که امکان اجرای پردازش‌های صوتی مختلف را بر روی فیلم می‌دهد که دارای ۱۹ افکت برای صدا، ۹ افکت برای گفتار و ۱۳ افکت reverb می‌باشد.

ویژگی‌ها:

شناسایی خودکار فایل‌های صوتی و تصویری بر روی دستگاه

تعداد نامحدود لیست پخش

افزایش قدرت صدا تا حداکثر ۵dB

نمایش تاریخ و میزان باتری باقی‌مانده

قابلیت پخش ۱۰۸۰p به صورت سخت‌افزاری

 

اندروید کده بازدید : 16 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Dead-Defence

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

تنها کسی که می تواند بشریت را نجات دهد شما هستید ! Dead Defence نام یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی شما بایستی در ابتدا تاسیسات دفاعی متعددی را ایجاد کرده و سپس با استفاده از سلاح های مرگبار دشمنان خود را نابود کنید . چند ماه پیش ویروسی پخش شد که سر تا سر جهان را آلوده نمود . اکنون وقت آن رسیده است تا این ویروس را از بین برده و جلوی مرگ و میر را بگیرید . در حال حاضر تعداد محدودی از مردم زنده مانده اند که هرچه سریع تر باید آن ها را نجات دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک بسیار عالی

وجود سلاح های گسترده

توسعه برج های دفاعی

حفاظت از بشریت

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماموریت های جدید

اضافه شدن دستاوردهای جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اندروید کده بازدید : 29 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Dead-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید به نام Dead Effect را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . هیچ چیزی سامان ندارد ! همه انسان ها در یک خواب زمستانی فرو رفته اند . چه اتفاقی افتاده است ؟ در این بازی شما عضو واحد ۱۳ هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و برای زنده ماندن با دشمنان خود مبارزه کنید . زامبی ها را نابود کرده و امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری کنید . آیا می توانید دشمنان را به چالش کشانده و آن ها را به صورت دسته جمعی نابود کنید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، گیم پلی جذاب ، وجود گرافیک بسیار عالی ، در دسترس بودن سلاح های ویرانگر و رقابت با دوستان اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

 

اندروید کده بازدید : 17 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

DEAD TARGET

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سال ۲۰۴۰ فرا رسیده و جنگ جهانی سوم آغاز شده است ! این جنگ های پیاپی برای تغییر مرز کشور ها و سلطه کشورهای غربی رخ داده است . در این جنگ از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سلاح ها استفاده شده به طوری که پس از اتمام جنگ چیزی در دنیا باقی نخواهد ماند . تمامی این ها در بازی DEAD TARGET وجود دارند . زامبی ها تمامی کشورها را آلوده کرده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که به جنگ با زامبی ها رفته و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و اچ دی بازی

کاوش در مکان های متعدد

وجود دستاوردهای متعدد

تعامل با محیط زیست

 

اندروید کده بازدید : 22 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

 Call-of-Dead-Duty-Trigger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Call of Dead: Duty Trigger شما آخرین نفری هستید که شاهد مرگ شهرستان و انسان ها بوده اید . امید بشریت از بین رفته است . اما هنوز شما زنده هستید ! این بازی یک بازی شخص اول بوده که در آن وظیفه دارید از شهر دفاع کنید و موجودات فضایی را از بین ببرید . مبارزات حماسی خود را آغاز نموده و با گلوله های خود دشمنان را از پای درآورید . لازم به ذکر است که سبک این بازی فوق العاده شبیه به بازی ندای وظیفه بوده که مطمئنا مجذوب گرافیک آن خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، گرافیک فوق العاده عالی ، وجود محیط های سه بعدی ، دفاع از شهر و نابودی بیگانگان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

تنظیم سطح دشواری

بهبود عملکرد بازی

اندروید کده بازدید : 30 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

SUV-Off-Road-Race

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا آماده رانندگی هستید ؟ اتومبیل خود را روشن کرده و مهارت خود را به دوستان نشان دهید ! کنترل ماشین را بر عهده گرفته و ماموریت های خود را به اتمام برسانید . تمامی این ها در بازی SUV Off-Road Race 4×4 وجود دارند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی و بصری عالی اشاره داشت .  و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عای می باشد .

ویژگی های اصلی:

جلوه های صوتی و بصری عالی

گیم پلی هیجان انگیز و پویا

وجود محیط های رنگارنگ

فیزیک واقع گرایانه بازی

گرافیک بسیار زیبا

 

اندروید کده بازدید : 18 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Photo FX Live Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Photo FX Live Wallpaper مجموعه تصاویر زنده  خودتان را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی قرار دهید! با استفاه از آن، می توانید لایو والپیپر های خود را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کنید. انیمیشن به کار رفته در این لایو والپیپر ها  بسیار زیبا می باشد و قادر خواهید بود تا عکس های خود را همراه با انیمیشن های زیبا به صورت اسلاید شو تماشا کنید. قابل توجه است که  این لایو والپیپر  تا به اکنون بیش از ۷ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است.

ویژگی های اصلی:

انیمیشن های بسیار زیبا

نمایش به صورت اسلاد شو

تنظیم رنگ قال

مصرف بسیار کم باطری

امکان تغییر فاصله تصاویر

 

اندروید کده بازدید : 28 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Atlantis-3D-Pro-Live-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از برترین و قانع کننده ترین لایو وال پیپر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید با نام Atlantis 3D Pro Live Wallpaper  را به شما کاربران عزیز داریم . این تصویر زمینه شما را به اعماق دریا ها و اقیانوس ها خواهد برد .سفر افسانه ای به جزیره آتلانتیس داشته باشید . شما در این تصویر زمینه  گونه های مختلف ماهی ، پوشش گیاهی ، غواصان متحرک و تصاویر واقع بینانه ای را مشاهده خواهید کرد . این تصویر زمینه بسیار دقیق و شفاف است . سفر بسیار خوبی را در جزیره افسانه آتلانتیس داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

بارگذاری آهسته در برخی از دستگاه ها

تصویر زمینه سه بعدی

سفر به جیزره آتلانتیس

مصرف کم باطری

اندروید کده بازدید : 12 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)
Alien-Jungle-3D-Live-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال وال پیپرهای سه بعدی هستید ؟ اگر این طور است  ما Alien Jungle 3D Live Wallpaper را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این وال پیپر جنگل تخیلی و پرماجرا را به گوشی اندرویدی خود بیاورید . آبشارها را مشاهده نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این مجموعه فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

ویژگی های صلی:

مشاهده آبشارها و طبیعت شگفت انگیز

به کار رفتن تصاویر سه بعدی

مصرف فوق العاده کم باطری

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 11,800
  • بازدید کلی : 133,160
  • کدهای اختصاصی