loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 20 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Magisto

با استفاده از نرم افزار Magisto Video Editor & Maker  قادر خواهید بود به راحتی ویدیوهای خود را ویرایش نمایید . افکت های متنوع را بر روی فیلم ها قرار داده و نتایج کار خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین ابزارهای ویرایش فیلم در فروشگاه گوگل پلی بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ترجمه های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

اندروید کده بازدید : 25 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Zombie-Booth---Zombie-Me-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه Zombie Booth – Zombie Me Pro دوستان خود را به زامبی تبدیل کنید! این برنامه می‌تواند از هر عکسی یک زامبی بدترکیب بسازد. به راحتی می‌توانید نوع چشم را انتخاب کنید، دهان را به معده تبدیل کنید و هر عنصر دیگری که یک زامبی دارد مانند خراش‌، جای گازگرفتگی و غیره را به عکس اضافه کنید. نتیجه را می‌توانید بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا از طریق برنامه مستقیماً در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

 

اندروید کده بازدید : 22 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Magic-Spider 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بر روی کف دست خود یک عنکبوت داشته باشید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود بترسانید ؟ با نصب برنامه Magic Spider  بر روی این گوشی دوستان خود را حریت زده کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس با ورود به برنامه و قرار دادن گوشی در کف دست دوستانتان عنکبوت جادویی را مشاهده کنید !

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تنظیمات بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

اندروید کده بازدید : 17 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Real-Guitar

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه جالب Real Guitar یکی از واقع‌گرایانه ترین برنامه شبیه‌ساز گیتار است که دارای یک رابط کاربرپسند است و کیفیت صدای آن عالی می‌باشد. همه نوت‌های موجود در این برناماه از صدای گیتار آکوستیک واقعی ضبط شده‌اند. با استفاده از برنامه گیتار واقعی شما می‌توانید انواع روش‌های نواختن گیتار را بر روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید و آکوردهای مختلف با هر درجه از پیچیدگی را بنوازید. می‌توانید با استفاده از این برنامه تمرین کنید و آکوردهای جدید را بادبگیرید و بر آنها مسلط شوید.

اندروید کده بازدید : 38 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین جذابیت های سیستم عامل اندروید برای بسیاری از کاربران، برنامه های مختلفی با پیشوند Talking بوده است و این نرم افزارها باعث اندرویدی شدن خیلی ها شده است!

نرم افزار هایی که یک حیوان یا هر چیز جانداری به حرف های شما گوش می دهد و آن ها را تکرار می کند البته با تغییر فرکانس و تُن صدای شما! طوری که در بسیاری از موارد صدای شما به صدایی جالب و خنده دار تبدیل می شود.

البته نرم افزار های زیادی تا کنون در این سبک ارائه شده اند که به جرات می توان گفت که زرافه یا Talking Giraffe از جذاب ترین ، پر طرفدارترین و خوش ساخت ترین های سبک خود است!

برای دیدن ویژگی های این نرم افزار و عکس هایی از آن به ادامه مطلب بروید.

مژده:::در روزهای آینده نرم افزار های مشابه این را بیشتر در سایت اندرویدکده خواهید دید…با ما همراه باشید


اندروید کده بازدید : 182 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

Talking Robot TRANSFORMER یک ربات بامزه است که می تواند حرف های شما را با صدای بامزه خود تکرار کند! و شما و دوستانتان را برای مدتی سرگرم کند. شایان ذکر است که این برنامه بر اساس فیلم  جذاب علمی تخیلی و اکشن TransFormers که احتمالا اسمش را شنیده اید ساخته شده است.

 این ربات علاوه بر تقلید صدای شما با تن خاص خود کار هایی مثل تغییر شکل، شلیک گلوله، ضربه زدن به شیشه و چند کار جالب دیگر هم انجام می دهد.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار سه بعدی بودن آن است. 


اندروید کده بازدید : 57 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Art Of Glow یک نرم افزار فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است. شما با استفاده از این برنامه می توانید به نقاشی با اشکالی نورانی و چشمک زن بپردازید. شما تنظیمات زیادی در اختیار دارید امکان تعین شکل قلم ، اندازه ، رنگ ، طرح ، سرعت چشمک زدن اشکال و . . .  . اگر علاقمند به نقاشی هستید با کمی خلاقیت می توانید با این نرم افزار نقاشی ها و طرح حای فوق العاده زیبایی را خلق کنید. برا دیدین تصاویر بیشتر و دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 22 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Candle  نام نرم افزاری کم حجم است که یک شمع را در گوشی شما شبیه سازی می کند. با حرکت دادن و چرخاندن گوشی ، شعله این شمع نیز حرکت می کند. شما می توانید با فوت کردن به گوشی خود این شمع را خاموش کنید. امکان تغییر رنگ شمع ، شعله و پس زمینه نیز فراهم شده. برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 46 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

امروز در آندروید کده برای شما یک نرم افزار بسیار جذاب را آماده کرده ایم. نرم افزار Fake-Call Me pro  ، این برنامه به شما امکان ایجاد تماس دروغین را می دهد یعنی نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که پس از زمانی که تعیین کرده اید  گوشیتان زنگ بخورد و شما یک تماس دریافت کنید. این برنامه دقیقا یک تماس واقعی را شبیه سازی می کند، همچنین شما امکان قرار دادن عکس و شماره و نام فردی که دوست دارید در تماس نشان داده شود را دارید. یک قابلیت جذاب دیگر این برنامه این است که می توانید صدایی را ضبط کرده و برنامه را به گونه ای تنطیم کنید که با جواب دادن به تماس دروغین این صدا پخش شود. امیدواریم که از این برنامه لذت ببرید.


اندروید کده بازدید : 26 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Ilight free نام نرم افزار جالبیست که با آن میتوانید در گوشی اندروید خود یک فندک را رو شن و خاموش کنید.درست احساس داشتن یک فندک واقعی را خواهید داشت.

این نرم افزار حتی به گونه ای طراحی شده که می توانید آن را تنظیم کنید که گاهی اوقات مثل فندک واقعی به آسانی روشن نشود…

می توانید حتی با فوت کردن آن را خاموش کنید و در آن را ببندید با صدایی واقعی! امکانات دیگری هم دارد که با دانلود می توانید از آنها استفاده کنید.


اندروید کده بازدید : 31 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود برنامه ایجاد تصاویر کارتونی MomentCam V2.3.6

منتظر چه چیزی هستید؟ همان قدر که زندگی زیباست برنامه MomentCam نیز فوق العاده است! برای اولین بار در جهان می توانید عکس های گرفته شده با دوربین گوشی خود را به تصاویر کارتونی تبدیل نمایید. این برنامه تصاویر کارتونی بسیار زیبا و خنده داری در موقعیت های مختلف از شما می سازد که بدون شک با مشاهده آن ها شگفت زده خواهید شد. وجود زمینه های خاص باعث زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر تصاویر شما می شود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


اندروید کده بازدید : 29 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
1

 

با نرم افزار Liquid Face به راحتی هر چه تمام تر و بدون هیچ پیچیدگی خاصی میتونید عکس های دوستاتون یا هر کسی رو دست کاری کنید. مثلا با لمس نوک بینی اونها میتونید بینیشون رو کوچیکو بزرگ کنید و کلی سرگرم بشید…! میتونید راحت با این نرم افزار از فرد مورد نظر عکس بگیرید و همون لحظه به دست کاری اون عکس و تبدیل اون به یه کاریکاتور با مزه و طنز مشغول بشید … طوری که خود طرف هم کلی میخنده به عکس خودش! البته با عکس های ذخیره شده روی گوشی هم میتونید توی چند دقیقه یه عکس خنده دار بسازید.

برای ویژگی های دیگر ،عکس و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

پیشنهاد می کنم اونو از دست ندید…


اندروید کده بازدید : 37 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

unnamed-(1)

 

اگر اطرافیان شما هم از سوسک میترسند این نرم افزار شوخی خوبی است که میتوانید با آنها انجام بدهید. I Eat Cockroaches یک لیوان سوسک به همراه یخ و لیمو به شما میدهد که  میتوانید با خم کردن لیوان آن را نوش جان کنید.


درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 11,791
  • بازدید کلی : 133,151
  • کدهای اختصاصی