loading...
اندک(اندروید کده)
اندروید کده بازدید : 22 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IMPOSSIBLE-ROAD

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی شما IMPOSSIBLE ROAD باید از یک راه هوایی عبور کنید . اگز از مهارت و عکس العمل خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . گوی را هدایت نموده و برنده مسابقه شوید . لازم به ذکر است که در طول بازی امتیازات متعددی به شما داده می شود .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل ثبت نمره

رفع برخی باگ ها

اندروید کده بازدید : 31 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

Fly boy نام بازی است که شما را به یاد بازی های سگا و آتاری می اندازد ، اما این بار شما این نوع بازی  را در گوشی اندروید خود تجربه کنید.در این بازی مهیج شما نقش خلبانی را دارید که به سادگی خواهید توانست آن را کنترل و بالا و پایین کنید و دشمنان و جنگ افزار های پیش روی خود را با تیر ها و بمب های گوناگونی که به دست می آورید  نابود کنید.این بازی کم حجم مطمئنن برای دقایق زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.

برای دیدن عکس هایی از این بازی زیبا و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اندروید کده بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (1)

1

 

3D Weapons  نام بازی بسیار جالبی است که شما به وسیله آن میتوانید تعداد زیادی از اسلحه های موجود در بازی را انتخاب کنید و دوربین گوشی را به سمت دوستان خود گرفته و شلیک کنید و توسط شتاب سنج آن را کنترل کنید به علاوه میتوانید اطلاعات خود را نسبت به اسلحه های موجود افزایش دهید چون  نام و مشخصات کامل و حتی فیلم های واقعی از اسلحه ها در توضیحات هر اسلحه وجود دارد. 

 


اندروید کده بازدید : 25 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

1

 

یکی از بازی های محبوب اندروید که جزو ۱۰ بازی برتر در اندروید مارکت قرار گرفته است بازی بولینگ سه بعدی به نام ۳D bowling for android میباشد که هم اکنون میتوانید از اندروید کده دانلود کنید.


اندروید کده بازدید : 36 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

همیشه بازی های فوتبال یکی از پر مخاطب ترین بازی ها در تمامی کنسول های بازی بوده است اما به دلیل محدودیت های گرافیکی در گوشی های موبایل کمتر از آنها استقبال شده است اما با ورود گوشی های اندروید با سخت افزار مناسب این بازی پیشرفت بسیاری کرده مخصوصا بازی PES 2011  که از گرافیک بسیار بالا  به همراه بازی بسیار جذاب و خوش ساخت و دارای هوش مصنویی بسیار بالا می باشد که اخرین تغییرات تیم های اروپایی و ورزشگاه هایی با جزئیات بالا نیز در آن اعمال شده است.  کنترل بازی نیز بهبود پیدا کرده و با استفاده از دکمه های لمسی و شتاب سنج به راحتی میتوانید بازیکنان را کنترل کنید. اگر شما هم طرفدار بازی فوتبال هستید این بازی را از دست ندهید.


اندروید کده بازدید : 31 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

1 

 

Foosball 3D 1.0.0  یک بازی فوتبال دستی جالب برای اندروید است که در آن قابلیت بازی دو نفره نیز گنجانده شده و اگر گوشی شما  قابلیت مولتی تاچ داشته باشد هر بازیکن می تواند با دو انگشت تیم خود را هدایت کند. در کل بازی بسیار ساده اما جذاب میباشد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


اندروید کده بازدید : 98 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farming Simulator 14 v1.0.3 + نسخه پول بی نهایت

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید کشاورزی کنید؟ پس به هیچ وجه Farming Simulator 14 را از دست ندهید. مزرعه رویایی خود را بسازید و محصولات خود را پرورش دهید. شخم بزنید، بکارید و برداشت کنید! در این بازی باید با ماشین آلات و ابزار های کشاورزی که در اختیار دارید مزرعه خود را رونق دهید و محصولات بیشتری از آن برداشت کنید.

برخی از ویژگی ها:

- گرافیک و محیط ۳ بعدی جدید به همراه گیم پلی متفاوت

- قابلیت بازی با دوستان از طریق Wifi و بلوتوث

- پرورش گندم، برنج، ذرت و فروش آن ها در بازار

- استخدام دستیار برای بهبود سرعت کارها

- کسب درآمد با فروش محصولات بیشتر

- خرید ماشین آلات جدید و پیشرفته تر

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

اندروید کده بازدید : 29 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود لانچر هوشمند Smart Launcher Pro v1.11.21

لانچر Smart Launcher Pro یک لانچر هوشمند برای دستگاه های اندرویدی می باشد که با ظاهری ساده در عین حال زیبا و کم حجم بودن توانسته مجبوبیت خاصی را پیدا کند. این لانچر هوم اسکرین شما را زیباتر کرده و این امکان را به شما خواهد داد تا آن را سفارشی سازی کنید و به سلیقه خود محیط کاربری دستگاه اندرویدی خود را درآورید. همچنین این لانچر دارای ویجت های کاربردی و زیبایی نیز می باشد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

امکان استفاده از تصاویر پس زمینه زنده

پشتیبانی از هر صفحه نمایش و هر دستگاه

پشتیبانی از ویجت

پشتیبانی از آیکون های لانچر های دیگر

امکان تغییر اندازه آیکون ها

دارای جست و جوی سریع

امکان نصب تم های متنوع و زیبا

امکان چرخش صفحه به هر طرف 

اندروید کده بازدید : 24 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دونده شاین Shine Runner v1.4.3

در بازی Shine Runner سوار قایق خود شده و تا می توانید با سرعت برانید! ممکن است قایق های دیگری سر راه شما قرار گیرند شما باید با آن ها مسابقه دهید و پول بیشتری کسب کنید. در این بازی بنزین برای شما بسیار مهم است پس تا می توانید بنزین جمع کنید، اما مراقب باشید زیرا پلیس ها در کمین هستند! تمامی موانع موجود در این بازی قابل تخریب می باشند و می توانید آن ها را نابود کنید. از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک ۳ بعدی بسیار بالای آن اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

درباره ما
w.e.l.l...c.o.m.e
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما مطالب سایت در چه موردی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 597
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 11,876
  • بازدید کلی : 133,236
  • کدهای اختصاصی